Alla inlägg under juli 2010

Av Mikaela - 30 juli 2010 11:09

Dålig film dålig film! 



  

Av Mikaela - 29 juli 2010 21:22

Har just vart och rastat (släppt ut) Annas söta vovvsingar =) Lilla Lady hade vart olydig och bitit sönder en sko.

Efter att ha informerat Anna om läget gick jag till Ica och köpte mig en stor och go godispåse fylld med läckerheter =)

Har vart så seg hela dagen,kanske kan bero på det underbara regnet.

Ska titta på SKRÄCKFILM med Lovely nu.



Funderar på om man ska gå på Traktor-racet eller inte,det kommer ju med största sannolikhet att regna,och det är ju inte så himla kul då.

Men men det märker vi väl hur det blir.



Sen firar jag och Lovely 4 år tillsammans på Lördag....Jag har försökt att tjata mig till en ring,men inte då.(Snåla jävel hahaha) Men nästa år kommer vi troligen att förlova oss.....fan vad lång tid,vissa förlovar ju sig efter en vecka typ hehe.


Jag kanske bloggar lite mer sen om jag orkar.


Ha det så mysigt i regnet allihopa =)


Puss & kram!!

Av Mikaela - 29 juli 2010 21:20

VARNING VARNING OBEHAGLIGT KLIPP!!!!


http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article7537665.ab


Jag blir så jävla förbannad när man ser sånt här!!!!

Av Mikaela - 29 juli 2010 19:37

Jag förstår inte varför jag är så trött hela tiden?

Trött när jag vaknar,mitt på dagen,kvällen och innan jag går och lägger mig


Ja ja,i vilket fall som helst så åkte vi till Skara en snabbis idag.


Thomas skulle ha handlat nått till nått,men istället så shoppade jag kläder till lilla Isadora =)


   166 kronor för ett par tights,en topp och en söt luvtröja =)



Sen gick vi in till Jysk och köpte en persien i svart =) Snyggt och skönt att slippa dra för gardinerna varje gång Isadora vilar middag eller när alla ska sova ;)


  





Jag kommer inte att lägga ut fler bilder ifrån Borås-resan förän vårat när fungerar som det ska.Telia är ju dumma i huvudet,tack gode gud att vi slipper ha några fler disskutioner med dom,strulade ju bara hela tiden när man hade de och det inte ingick  hyran!!



Av Mikaela - 29 juli 2010 13:03

Nu vilar lillan och jag kan fortsätta med bilderna från semestern =)


   Mina fynd! Älskar Lagerhouse!!! =) Var även inne på Eko-hallen,som inte va nått att ha,och Claes Olson =)


   På eftermiddagen åkte vi till Borås Djurpark.Dom hade ett hus med tropiska djur som vi tänkte gå in och titta på ödlan,men vi gjorde aldrig detta.


  


   Isadora blev attakerad av en stor fisk inne i Tropik Huset.Hon blev livrädd.Jag blev orolig över hur hon skulle reagera när hon såg dom jättestora djuren inne i djurparken.


   Den fina ingången =)


   Gabbi blir uppäten!


   Vi såg tydligen ut som ett gäng kondomer?^^


   Väldigt attraktiv klädsel :P


   En afrikansk vildhund,syns ju inte så bra,men det regnade ju.Jättesöta öron har dom iaf =)


   Antiloper tror jag att det här är


   Vi gick in i Giraff-stallet och filmade och tog kort på dom fina djuren.


   Matdax =)


   Det fanns elefanter där inne också,med söta elefant-bebisar 


   Det var mycket spännande att titta på elefanterna


   Och girafferna var jättestora =)


   Vi fortsatte vår vandring ut i regnet.


   En blandning mellan gris och ko =)


   En massa zebror som smällte in i muren och en galen struts som Isadora skrattade åt.


   

   Vi tittade på djuren i utkikstornet =)



Uppdatering sker snart =)

Av Mikaela - 29 juli 2010 09:44

Nu ska jag äntligen lägg upp lite utav alla bilder ifrån våran mysiga mini-semester i Borås!!


   Lite packning!


  

Isadora är påklädd och klar.Väldigt uppspelt hela morgonen =)


  

Gabbi & Sara i baksätet med Isadora!


   "Barnvakterna" i bak höll Isadora på gott humör,här utövar vi Huvud axlar knä & tå eller nått =)


   Lilla Apan =)


    


  


  

Charmig bild =)


  


Väl framme i Borså var det hög tid att äta lite på Young Tahi


            


Sen vidare till något jag tycker om,Shopping =)


   Vi tittade efter skor till Thomas och i en utav skoaffärerna fanns en rolig häst =)


   En t-shirt Thomas tänkte köpa.


   Efter några timmars shoppande åkte vi till Lejonstugan  där vi skulle bo =)


   =)


   Stugan var jättesöt 


      

   Köpte nya detaljer till Isas foppa-tofflor =)


  

Thomas fynd!!




Nu får jag underhålla en lite grinig Sötnos,får återkomma med fler bilder =)

Av Mikaela - 28 juli 2010 22:51


Åtta spädbarn
funna döda


Kropparna av åtta nyfödda spädbarn har hittats vid två olika hus i norra Frankrike.

Ett par i 45-årsåldern – som bott i bägge husen – har gripits och väntas bli häktade på torsdag.


Vid ett hus i byn Villers-au-Tertre utanför Lille i norra Frankrike har åtta döda spädbarn hittats nedgrävda i en trädgård.

Två personer – en man och en kvinna i 45-årsåldern – har gripits. Enligt uppgifter i fransk press är det föräldrarna till spädbarnen som tagits av polisen. De är i nuläget misstänkta för att ha gömt liken, men misstankarna kan stärkas ju längre utredningen pågår.


Hundar fann fler lik

Enligt nyhetsbyrån AFP började polisen söka igenom huset för två dagar sedan efter ett tips av en familj som nyligen flyttat in i ett hus och hittat människoben i trädgården.

Polisen genomsökte trädgården och fann spädbarnslik, och spårade sedan upp de tidigare ägarna till huset – paret i 45-årsåldern. Med hjälp av hundar fann man i parets nya hus sedan ytterligare spädbarnslik. Sammanlagt har åtta barn funnits.

Hundar har därefter sökt av området efter fler offer, och polis arbetar med att hitta spår och bevisning som kan knyta dem till brottet.


Samma föräldrar

Alla åtta spädbarnen tros vara födda födda från samma föräldrar och på torsdag kommer åklagare att hålla en presskonferens om fallet.

Frankrike har skakats av flera uppmärksammade fall där föräldrar dödat spädbarn, och sedan sparat och förvarat liken. 


Av Mikaela - 28 juli 2010 17:05


Snygga grejor!




  



  


  




  


  


  



=)

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards