Alla inlägg under april 2011

!

Av Mikaela - 3 april 2011 23:35

Oj! Här jag har inte skrivit på mycket länge,

illa illa....

Har haft det lite upp och ner den senaste tiden så har varken haft lust,tid eller ork till att blogga.

Men nu mår jag bättre och ska vara "duktig" och börja blogga lite smått igen!


Imorgon är det en ny vecka och det känns förvånandsvärt bra,

trost att dagen kanske inte börjar så kul med ett läkarbesök klockan 08.00 förutom att eventuellt få mer medicin så ska jag "frivilligt" be om att få ta ett blodprov,

jag som hatar sprutor och halvt svimmar av varje gång en överpedagogisk sköterska ska sticka mig i armen. 


Sen är det skolan som gäller och efter det så ska jag ringa runt

om eventuella jobb.

Sen skall jag tvätta en massa tvätt för den vill tydligen inte tvättas av sig själv (hmm,konstigt det där) ;) 

Plugga , läsa ut en bok , städa , plugga ännumer m.m

Tänk vad kul jag ska ha ;)

blir är händelserik dag för lilla mig.



God natt 





Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards