Alla inlägg under maj 2011

Av Mikaela - 25 maj 2011 10:17

God förmiddag!


Idag är jag ledig från jobbet och det känns lite lyxigt måste jag säga.


Har vart flitig på morgonkvisten och matat dammsugaren och skurat golven och är snart klar med disken med.

Sen har jag en enorm tvätthög som vill ner i tvättstugan och åka lite karusell i tvättmaskinen,

hua jag hatar att tvätta!


Måste plugga en del idag med och vid 18-tiden ska jag till mitt andra jobb.



Efter jobbet igår var jag på dagis då det var dax för Isadoras utveckligssamtal och allt var bra :)

Isa är väldigt pigg och livlig av sig och totalt orädd sa hennes fröken,hehe det kan jag hålla med om till 110% 

Just nu sitter mitt lilla busfrö faktiskt helt stilla och tittar intensivt på Pippi Långstrump på tv:n,mys pys    

Av Mikaela - 22 maj 2011 15:44

Hej bloggen!


Har egentligen bara en fråga till er som läser min blogg...


Kan man ha den här klänningen till ett bröllop?




Jag blev jättekär i den när jag såg den igår,

ska väl tillägga att det inte är någon dresscode alls till bröllopet,

som dessutom är ett borgligt bröllop.




Är den för mycket den här klänningen?




Undra vad de andra har på sig?

My gad jag är så velig^^ 

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards