Alla inlägg under juni 2011

Av Mikaela - 30 juni 2011 13:01

Imorgon åker Thomas och köper en cykel till Isadora!

Så nu gäller det att se upp på vägarna när Isa är i farten^^


 


En prinsesscykel till en liten prinsessa helt enkelt!

:)

Av Mikaela - 24 juni 2011 10:32

Ville bara önska alla en....



GLAD MIDSOMMAR!!!






Nu längtar jag bara tills i eftermiddag,då jag och mina tre galna brudar drar till Lysekil!!!   

Av Mikaela - 22 juni 2011 09:40

Hejsan hoppsan allihopa!


Vad händer för kul idag tro?

Jag vet i alla fall vad jag ska sysselsätta mig med idag,

nämligen det som jag tycker är det tråkigaste man kan göra...Tvätta!


Efter det tänkte jag att jag och Isa ska gå till Lises Mode och titta efter en tunika till mig.


Sen tänkte jag agera husmor och ställa mig och göra köttbullar med Isadora!


Tror att jag ska hem till min brukare idag också och ha ett par trevliga timmar med henne.Sen ska jag fortsätta att packa grejer till Lysekils-trippen,än så länge har jag fått ner lite kläder,smink,tält,sovsäck och ölen är fixad tackvare Frida :)

Nu får det mer än gärna bli Fredag!


Hihi,kikade just på mitt konto för att se om jag får nån lön den här månaden^^ och jajjamän den kommer in den 27:e!! :)

Hade ju vart kul om den kom innan Fredag men men det får väl gå ändå!


Väntar även på pengar så att jag och min brukare kan hitta på något skojigt ihop :)




Nu ropar tvättpåsen på mig hör jag så jag måste hjälpa den ner i tvättstugan.

Av Mikaela - 21 juni 2011 11:10

På Fredag drar jag,Frida,Erika och Emma till LYSEKIL!!


Ska blir så jäkla kul,

jag ÄLSKAR västkusten...Måste vara den finaste platsen i Sverige!


Börjar redan bli sugen på att packa grejer men vad ska man ha med tro? :)


Fan vad kul vi kommer att ha brudar!!

Laddar järnet nu.


Här kommer iaf lite bilder från Lysekil som är lånade från Google^^


   



SOMMAR & SOL :)  

Av Mikaela - 20 juni 2011 17:40


Svenska

Alkoläsk
Ambulans
Appelsin
Avgasrör

Badkar
Banan
Bajs
Bajskorv
BH
Bil
Blomsteraffär
Bok
Båtluffa

Champagne
Chips

Dammsugare
Dubbeldäck
Dynamitgubbe
Däck

Ekorre
Erektion

Fantomen
Ficklampa
Fladdersmus
Flygplan
Frack
Freestyle
Fyrverkeri
Fåtölj
Förfest

Galna kosjukan
Giraff
Golf
Golvmatta
GPS
Grillad kyckling
Groda
Grodyngel
Gynekolog
Gruppsex

Haj
Helikopter
Hemdator
Hyra
Hjälm
Hjärna
Hjärta
Homosexuell
Hårtork
Häst
Höghus

Inlines

Jeans
Jeansskjorta / Jeansjacka
Joggare
Joggingskor

Kam
Knulla
Kondom
Kondom med glidmedel
Korsett
Krokodil
Krukväxt
K-pist
Kulstötare
Kvinnomisshandel
Köttfärs

Laxermedel
Liggunderlag
Lilla huset på prärien
Lingon
Lucia
Lugn
Läppstift

Meny
Mjölk
Mobiltelefon
Morot
Motor
Motorbåt
Muskel

Necessär
Norsk schlager

Olja

Papegoja
Platåskor
Plåster
Politiker
Portfölj
Pulka

Ravefest
Rakapparat
Rakhyvel
Rullstol
Ryggsäck

Skallerorm
Skyskrapan brinner
Snus
Sovsäck
Spelmansmusik
Spindelmannen
Stålmannen
Stol
Sugrör
Säng

Tandsköterska
Tarzan
Toalett
Toalettpapper
Träningsoverall
Tupplur
TV
Tvillingpojkar
Tvättbjörn

Utlösning

Vindrutetorkare
Växellåda

Åska

Norska 

Rusbrus
Klantetaksi
Orangekule
Eksospotte

Bløtebytta
Guleböj
Bærsj 
Snuskepölse
Tuttekasse
Rullebrumm
Djungelkiosk
Bladesamling
Öyehopping

Sprattlevann
Potetgull

Lorteslurper
Piggdekk
Knallekorv
Snurregummi

Tallefjant
Försyvelse

Trikåthomas
Lysepinne
Vinglefitte
Flaxehytt
Pingvinkofte
Lommedisko
Panglyse
Stressless
Förspel

Kugalskap
Periskophest
Ängsbiljard
Trampetapett
Vilsedose
Kremerte hönsungdommer
Frosk
Rumpetroll
Musekiker
Klumpesnusk

Kjempetorsk / Turbotorsk
Snurremaskin
Hytteburk
Köpelåne
Vurpeollon
Lille grå
Blopump
Pruttegutt
Fjuneflås
Havremoppe
Hyttepåhyttepå..

Snurrekænger

Olabukser
Olaskjorta / Olajakke
Flåsegutt
Pustepjäxer

Luserefse
Pule
Fröjdepinnepådrag
Fröjdepinnepådrag me halk
Fleskepress
Pansartax
Potteplante
Smatterjärn
Klumpegutt
Konebanking
Kadavermos

Hurtigprutt
Soveplatte
Lille röckle på åckern
Tyttebær
Glitterstina
Rolig
Trynemaling

Spiselapp
Bondgrogg
Traskesnakker
Gulerot
Snurrebrumm
Fjordknallert
Hulkebulle

Toalettmappe
Allemannstrudelutt

Arabmelk

Flaksesnakker
Etasjepjæxor 
Klantetejp
Pratekvarn
Stresskoffert
Glidelåde

Blinkepartaj
Stubbegnager
Stubbeskærer
Invalidfotölj
Strapatsepose

Klapperslange
De pyr i hytta
Læppesmuts
Slummerstrut / Sovepose
Hardangerviddajazz
Edderkoppermannen
Metallgutten
Rumpestötte
Slurpeslang
Snarkeplass

Protestant
Skogs-harald
Brusefotölj
Rumpeputs
Skuttefodral
Höneblund
Titteboks
Karbongutter
Vaskenalle

Guttesprut

Vifteremmer
Girkasse

Himleknall

Av Mikaela - 19 juni 2011 13:08



 

(Bilden är lånad från Google)




Mmm,rostade mackor med honung har jag ätit till frukost idag!

Så himla gott det är det åt jag mycket av när jag var liten.Det bästa hade varit om jag hade haft något te hemma också för det är smarrigt till,

men jag får väl nöja mig med kaffe!!

Av Mikaela - 18 juni 2011 14:59

Här kommer lite bilder från vad vi har gjort senaste tiden!


   Har gått och blivit lite nostalgisk i några dagar här hemma...Nu har jag packat ner alla Isadoras bebiskläder,(tror jag) det kan finnas fler men tror inte det.Så nu har jag 3 överfulla bananlådor med kläder här hemma,utöver dom som är i källaren.Vad ska man göra med alla kläder igentligen? Man blir lite småsugen på en bebis när man packar ner kläder i stl 50 och de andra kläderna med såklart,och vilka minnen det är med alla kläder då!^^





        Isadora och Thomas åker traktor ute på landet hos Thomas mamma..Riktig liten bonna-tös det är vi har fått ^^



Isadora älskar dom två små kattungarna som en av hennes farmors katter har fått.Överbeskyddande och bestämd för att inte Zingo(farmors stora Schäferhund) ska leka för hårt med katterna^^





     Jag har pysslat lite hemma med tavlor och grejer,det är riktigt skoj med inredning! Jag älskar det!    





















Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards