Alla inlägg under september 2011

Av Mikaela - 27 september 2011 05:20

OMFG!!!!! Jag trodde att jag hade fått in min lön samtidigt som jag fick en tredjedel av CSN-beloppet! Tyckte först att beloppet inte stämde där i torsdags men tänkte inte så mycket på det. Tills jag kollade mitt saldo nu innan jag och mamma ska åka till Ullared, jag trodde att jag skulle svimma av lycka,jag har 12 TUSEN på mitt konto!!!!! Gissa om jag är glad? :) Och då har jag inte räknat med de 3000-4000 som är avsatta för själva shoppingen! Jag älskar livet!!!!!! :)

Av Mikaela - 26 september 2011 20:57

Nu ska jag sova,

ska upp klockan 05.00 imorgon & åka till :ULLARED!!!!!! :)

Av Mikaela - 25 september 2011 21:39

Fyyyy fan vad jag är nervös inför imorgon då jag ska prata om djurplågeri i minst 5 minuter i skolan,

kan man inte bara hoppa över till tisdag istället så att jag & mamma får komma till ULLARED? :)


Har iaf "bara" 1,5 sidor kvar (av totalt 8) på mitt arbete att fixa ner till tankekartan...

Har även vart duktig och pluggat datorkunskap och gjort uppgifterna enda fram till tisdag,

ska göra onsdagens & torsdagens uppgifter imorgon tänkte jag,sen vet jag inte om jag ska behöva vänta till på fredag med att göra provet???
Om någon vet svaret på detta vore jag mycket tacksam :)



Nu ska jag försöka färdigställa det sista inför imorgon och sen ska jag titta på film & käka chips & dipp :) 

Av Mikaela - 24 september 2011 22:10

Nu ska jag inta sängläge & gotta i mig nygräddad kladdig kladdkaka & titta på en Wallander-film! :)



 

Av Mikaela - 23 september 2011 21:48

Idag har det vart en halvseg dag om ni frågar mig,

jag har pluggat så det är nästan klart nu,

ska bara skirva ut lite bilder & färdigställa tankekartan!



Annars har det inte hänt så mycket,det har blåst som fan ute...

Thomas hade tydligen fått fel lön IGEN!

Fattar inte vad det är för fel på det där företaget?Vad sägs om att anställa kompetent personal som kan sitt jobb? Första månaden som han jobbade där fick han 1,5 lön! & den här gången fattades det några tusenlappar,hallå eller???



Har gjort klart listan på vad som ska köpas när jag & mamma åker till Ullared på tisdag också! Wiie!!! 



Här kommer listan:


Till mig:Vinterjacka,vantar,smink,smycken,kläder! & lilla Isadora ska få



följande:Kläder,vantar,pärlor & band så att hon kan göra halsband & armband m.m,Hello Kitty-dator,dockskåp,barbiedocka,filmer,spel,mega blocks,skor,förvaringsmöbel,docka,docksäng,dockklä
der & en pall att ha på toaletten.Mer får hon inte!














Av Mikaela - 23 september 2011 11:28

Nu blir det mycket inlägg här på en gång,

ska försöka att inte tråka ut er stackars läsare!


På tal om kalas så ska ju Isadora snart ha sitt barnkalas,

den 8:e oktober.

Hade beställt inbjudningskort för över 1 vecka sedan men dem har inte kommit än,

så jag får göra en fuling och skriva ut inbjudningskorten själv.




Isadora är tokig i allt som har med My little Ponny och göra!

Så det här är väl ett passande kort?


Just nu sitter Isa i soffan och tittar på just My little Ponny,

den här DVD:n har väl spelats ungefär 10.000 gånger...Lite tröttsamt,

men men.




(Bilden är lånad från från spelochpyssel.com) 



Av Mikaela - 23 september 2011 11:21

Igår fyllde min mormor 78 år och vi var där på kalas jag & Isadora,mamma,Gabbi & sen kom även Stig & Gun-Britt!


Det fick bli lite panik-presenter till mormor.

Vi köpte en korg med en handduk,ljus,ljusstakar,en massage-figur,en trisslott,Isa målade en fin teckning och så fick hon fina höst-blommor!



Hon blev iaf jätteglad!


Sen åkte vi hem till mamma & vi är nog kvar här tills imorgon.

Av Mikaela - 23 september 2011 09:45

God morgon på er!

Idag är det fredag och jag ska plugga som bara den.


Igår var jag & Isadora hos tandläkaren för 4:e gången med henne,

för hon har inte öppnat munnen innan^^


Men igår var hon hur duktig som helst & öppnade munnen,

mycket tack vare lite pepp-talk med mig innan och så läste vi boken "Emma går till tandläkaren"


Hon gjorde precis som tandläkaren sa hela tiden!

Är så otroligt stolt över min lilla dotter!




Tandläkaren tyckte att Isadora hade jättefina & friska tänder :)

         

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards