Alla inlägg under maj 2012

Av Mikaela - 18 maj 2012 10:46

Hej och hå, så var det tydligen fredag igen! :)


Idag ska vi ta oss en tripp till antingen Skövde eller Trollhättan, jag och min lilla familj. Det är snart dags för min kära lillasyster att ta studenten, och jag har tagit på mig hedersuppdraget att fixa med själva studentskivan, kommer att bli kanon! 



På tal om studenten så har jag under en längre tid funderat på vad man ska köpa för present/presenter, något jag tänkte kika efter idag om inte annat. Jag har massor med förslag själv men inget känns så där 100-procentigt bra än, så jag frågade min lilla Isadora vad hon tycker att Gabbi ska få för present när hon har varit så duktig och slutat skolan.


Jag fick ett mycket kort, men för Isa ändå genomtänkt svar på denna kluriga fråga: "Gabbi ska få tuggummi!" ^^


Hehe ja, vad ska man säga, det är ju tanken som räknas. Tror dock att vi köper något mer än så, men om Isadora prompt vill ge det så ska hon väl få göra det




Det är inte alla studenter som får en sådan fin och användbar present av sitt systerbarn. Om inte annat kanske det behövs dagen efter då man inte har så fräsch andedräkt efter allt flödande alkoholintag!   





Bilden är lånad av Google

Av Mikaela - 16 maj 2012 10:12

Hej härliga onsdag!


Nu har jag som vanligt haft alldeles för mycket att göra så bloggandet har släpat efter, kan dock med att påstå att jag har flera anledningar till detta glapp...Min fråga är: När kommer egentligen den där omtalade appen som Bloggplatsen utlovade för flera veckor sedan?


Kollar App-store flera gånger per dag, då jag tycker att det vore himla behändigt att hela tiden ha möjlighet att blogga var/när och hur som helst så att man slipper sätta sig vid datorn.


Vilket givande inlägg det här blir känner jag, jag låter som värsta klagomuren men de som följer min blogg vet väl hur jag kan låta emellanåt.



Nu ska jag och Isadora gå ut och få lite frisk luft i oss och rasta lilla Myran den lilla godingen


Bjuder på lite gamla bilder i hopp om att få ha tillgång till Appen så att nya och ej inaktuella händelser och bilder såklart kan läggas upp...Har ju massor att skriva om egentligen, men den som väntar på något gott, heter det inte så? :)



                   

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards