Direktlänk till inlägg 5 juni 2013

"Jag hade bara en 5a..." Hahaha!

Av Mikaela - 5 juni 2013 09:36

Ja men hej på er!

 

 


Tänkte försöka sammanfatta den hysteriskt trevliga & roliga måndagen jag & Isadora hade med världens bästa Frida! Vi hade en heldag i Alingsås i bland annat Nolhaga-parken!  Blir en hel del bilder och mindre text, men vi får inte glömma bort att en bild säger mer än tusen ord!

 

 

     

 

Frida fick en ny beundrare i form av en kåt get/bock eller vad det nu är! Förra gången vi var i Nolhaga-parken var det geten Emil som förföljde henne, denna gången är det nog en av Emils avkommor som var på hugget!

 

 

   

 

Big mamma!

 

   

 

Vid första anblick tyckte jag att det såg ut som om geten skulle åka på gula rullskridskor!

 

         

 

Efter en stund blev jag & Frida törstiga & Isadora ville ha en glass...

Servicen i fiket var upp över öronen fantastiskt! Gubben i kassan ville ha en enkrona, OM Frida hade det vill säga. Frida sa vänligt men bestämt: "Jag hade bara en femma!..."

Hans gensvar/reaktion såg ut exakt såhär:

 

   

 

Hahaha! Att vi inte kissade på oss av panikskratt!

 

 

 

Efter lunchen var det dags för lite ligga-på-en-filt-&-dricka-kaffe-&röka-&-tjöta-skit-&-skratta-åt-roliga-människor!

Skratta, det var just vad vi fick göra, för det första la jag mig på en jävla skruvmejsel!!

 

 

 

Sen höll vi på att dö av skratt för att det var en gubbe som hade olika sockar på sig!

 

 

 

   

 
 
Ingen bild

Frida

5 juni 2013 10:04

Hahahaha! Så jävla bäst!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 8 januari 2014 17:59

God afton på er alla! Här var det ett tag sedan man kladdade ner något..det har väl helt enkelt inte funnits nån tid över att kunna sätta sig ner & reflektera, kunna skriva av sig, det är svårt när allting i ens liv har gått i 320 km i timmen den sen...

Av Mikaela - 27 november 2013 17:51

God kväll på er!   Här var det ett bra tag sedan man kladdade ned nått inlägg, kanske för att jag helt enkelt inte har haft nån tid över, det i kombination med noll energi för jag är konstant trött & lite smådeppig men det får väl gå!   Jag t...

Av Mikaela - 28 oktober 2013 20:07

Åhhh, vet inte ens var jag ska börja nånstans? Allt agg, allt jävla hat som bubblar inom mig måste få ventileras!!!     Känner mig stressad och pressad att alltid prestera på topp, minsta snedsteg skulle innebära...ja, vem vet? Det bestäms...

Av Mikaela - 7 oktober 2013 23:46


Ett par kloka ord, en tankeställare för andra så här strax innan midnatt ska nu ta form!   Ibland måste man stanna upp och våga känna efter även om man vet att man inte "borde" göra det! Varför inte det undrar ni säkert, för mig handlar allting o...

Av Mikaela - 18 september 2013 10:48

Hur ska man börja, vad ska man skriva, orden i detta inlägg kommer att vara tomma ord, som ändå tar emot att skriva...   Så svårt, så obegripligt för de allra flesta att ens försöka förstå varför orden skrivs. För mig handlar det om att skriva av...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards