Alla inlägg under januari 2014

Av Mikaela - 8 januari 2014 17:59

God afton på er alla! Här var det ett tag sedan man kladdade ner något..det har väl helt enkelt inte funnits nån tid över att kunna sätta sig ner & reflektera, kunna skriva av sig, det är svårt när allting i ens liv har gått i 320 km i timmen den senaste tiden. Nu är man äntligen lite långledig vilket för mig innebär att jag har mycket kvalitetstid med lilla Isadora, känner ett nästan obeskrivligt lugn inom mig mycket tack vare att jag äntligen lyckats se klarare på saker & ting. Ett exempel på det är att jag valt att börja fokusera på mig själv och vad jag vill göra för att nå mina drömmar. Kommer inte längre känna min som en fånge i hökarnas klor, (hökarna är en viss "grupp" av människor). Jag känner i och med detta inte av nån ångest överhuvudtaget i dagsläget, en helt underbar känsla för övrigt, jag ska försöka att sammanfatta det gångna året 2013, som både haft mycket nedgångar & en del motgångar, lite senare ikväll. Puss & kram så länge.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards