Direktlänk till inlägg 22 juni 2010

Känslomässiga märkningar för livet! <3

Av Mikaela - 22 juni 2010 11:57

Jag är verkligen sugen på att tatuera mig!

Har haft en plan enda sedan Isadora låg i magen att tatuera in hennes namn.

Mitt lilla Hjärta   

 

Vissa människor kanske tycker att det är dumt,men ett barn är ju det man alltid älskar oavsett vad.

Skulle aldrig få för mig att tatuera in någon annans namn,tex Thomas namn.Kärleken till ens barn är ju ändå evig,den tar aldrig slut.

Kommer inte att ångra mig när jag har tatuerat in Isadora.

 

Har tänkt att jag ska tatuera in namnet på ena underarmen,har inte kommit på något "bättre" ställe.

Jag vill ju alltid kunna se tatueringen.Blir knepigt om man får 5 barn eller nått bara.Man har ju bara två armar men men^^

    

Måste bara hitta en snygg stil på texten,kanske lägger till ett litet hjärta vid namnet också   

 

Ett senare tatuerigs-projekt blir att tatuera in "Tro hopp & kärlek på axeln också,till minne av min Älskade pappa som själv hade den tatueringen   

Saknar och älskar honom så mycket även om han inte finns kvar här hos oss   

 

Tänk vad allt hade kunnat vara annorlunda om bara du var här Pappa   

Tänker på dig VARJE dag,du är den bästa morfar som Isadora aldrig fick

 

Love!

 
 
Frida

Frida

22 juni 2010 19:14

Dina tatueringar kommer bli super bra. Om du inte redan har varit inne på denna sidan så har den massor med olika sitlar för text tatueringar. Du kan ju kika : http://www.1001fonts.com/fonts_overview.html?preview_text=Isadora&view=full&filter=All&category_id=&sort=font_date

Jag är också sugen på en tatuering, orkar inte skriva upp hur jag har tänkt mig för det är jobbigt men vi kanske kan snacka om det när jag kommer till vara..

Love you

http://fridamarieandersson.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 8 januari 2014 17:59

God afton på er alla! Här var det ett tag sedan man kladdade ner något..det har väl helt enkelt inte funnits nån tid över att kunna sätta sig ner & reflektera, kunna skriva av sig, det är svårt när allting i ens liv har gått i 320 km i timmen den sen...

Av Mikaela - 27 november 2013 17:51

God kväll på er!   Här var det ett bra tag sedan man kladdade ned nått inlägg, kanske för att jag helt enkelt inte har haft nån tid över, det i kombination med noll energi för jag är konstant trött & lite smådeppig men det får väl gå!   Jag t...

Av Mikaela - 28 oktober 2013 20:07

Åhhh, vet inte ens var jag ska börja nånstans? Allt agg, allt jävla hat som bubblar inom mig måste få ventileras!!!     Känner mig stressad och pressad att alltid prestera på topp, minsta snedsteg skulle innebära...ja, vem vet? Det bestäms...

Av Mikaela - 7 oktober 2013 23:46


Ett par kloka ord, en tankeställare för andra så här strax innan midnatt ska nu ta form!   Ibland måste man stanna upp och våga känna efter även om man vet att man inte "borde" göra det! Varför inte det undrar ni säkert, för mig handlar allting o...

Av Mikaela - 18 september 2013 10:48

Hur ska man börja, vad ska man skriva, orden i detta inlägg kommer att vara tomma ord, som ändå tar emot att skriva...   Så svårt, så obegripligt för de allra flesta att ens försöka förstå varför orden skrivs. För mig handlar det om att skriva av...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards