Alla inlägg under oktober 2010

Av Mikaela - 31 oktober 2010 23:47

  






Vill egentligen ha ett lite rockigare namn till katten för det är ingen liten mes.

Av Mikaela - 31 oktober 2010 23:39

Har fortfarande inte fått veta överraskningen......

Galen är bara förnamnet jag är just nu!








Hur ska jag få honom att avslöja vad det är?


Av Mikaela - 31 oktober 2010 22:34

Thomas har vart hemma i en halvtimma snart och han har fortfarande inte klämt ur sig vad de är för överraskning!!!!







Jag blir galen!!!!







Jag är så nyfiken!!!!!!!!!

Av Mikaela - 31 oktober 2010 21:01

......Ja nu väntar jag bara på att Lovely ska komma hem nån gång!







Han skulle tydligen komma med nån överraskning.....Undra va det kan va?^^





Tror inte att det är en sån där hylla iaf,vi ska ta det den 5:e November istället.

Hmm har ingen aning om vad det kan vara.




Nu ska jag försöka hålla Isa vid liv så att hon hinner träffa sin pappa innan hon somnar,hon sover jättedåligt nuförtiden.





Sen blir det X antal Tre Kronor-avsnitt i vanlig ordning^^

Av Mikaela - 31 oktober 2010 20:18

Jag är så irriterad på Tre just nu,eller ja det är jag väl nästan jämt men nu har jag inte ens någon teckning,kan varken ringa eller gå ut på nätet.Mitt surf-tillägg har förvisso förbrukats för den här månaden.Men att inte kunna ringa till folk det är gratis att ringa till? Och när man väl kommer fram så bryts samtalet varannan minut.

Plus att jag inte ens får sms som folk har skickat eller på att nån har försökt nå mig!








När mitt abonnemang går ut om typ 2 år så ska jag ALDRIG mer använda mig utav Tre:s dåliga abonnemang,service och täckning och allt vad det nu är.

Inte ens Tre:s kundservice vet ju vad dom snackar om.....Tre kan dra åt fanders!

Av Mikaela - 31 oktober 2010 20:07

Fick även mina underbart fina ljusstakar när vi var hos mamma som jag beställde från P.H



Jag bara Älskar dom,fattas bara några mörklila klotljus till.







  












Av Mikaela - 31 oktober 2010 19:47

Jag och Isadora har vart hemma hos mamma sen klockan ett ungefär.








Vi var i Vedum en sväng och jag hittade EXAKT ett sånt hjärta som jag ville ha,med text,försökte googla fram det på nätet men det fanns ingen sån.









Var iaf ute hos pappa och smyckade hans gravsten   






  









  








  










  







Saknar & Älskar Min Pappa Så OTROLIGT MYCKET!

Av Mikaela - 31 oktober 2010 09:56

God morgon! Idag var det verkligen skönt att få en timmes "extra" sömn,nu är det ju vintertid för dom som mot all förmodan har missat det.



Den här morgonen började precis som vanligt,men mys och gos framför tv:n med lill-Hjärtat och frukost till henne,och kaffe till mig.




Idag kommer Lovely hem,det har varit lite tomt men ändå skönt här hemma,men det bästa är ju när det är vi alla tre  





Det blir en tripp till mamma och co sen,det ska bli kul.Och ska även försöka hitta nått ställe som har öppet som har gravsmyckning eller liknande.


Har tänkt länge att jag ska köpa en sån här sten......


  





och även.......



         



Fast jag vill smycka hjätrat själv.

Pappas grav är ju förvisso redan fin,men jag vill också göra den fin.





Nu ska jag fortsätta att dricka kaffe och diska den lilla disk som finns.




Puss & Kram på er!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards