Alla inlägg under juni 2011

Av Mikaela - 9 juni 2011 05:44

Idag ska mamma och syrran åka till Örebro och hämta den här lilla tjovkisen!^^


 


Jag vill träffa den lilla tiken så fort som möjligt och se hur hon går ihop med Kippy & Myran.

Får se om vi åker ut till dom imorgon och pussar på den lilla valpen,

det lär ju bli full fart hemma hos mamma nu med 3 hundar!

Av Mikaela - 5 juni 2011 17:02

Ja ikväll mina vänner är det final i BigBrother,

nu har jag inte tittat så mycket på det den senaste tiden men tänkte titta på finalen i alla fall.


Jag hoppas att Simon Danielsson vinner för han verkar vara en go "liten" kram-björn och han har en vältränad kropp med mycket muskler. *gilla*=P Plus att han verkar genomsnäll.De andra två,

Martin Granetoft och Peter Orrmyr tycker jag personligen inte lika mycket om,

vet inte riktigt varför men kanske för att Simon har vart lite utav en favorit från början.Om man bortser från Katta då,hon var lite too much emellanåt men diggade henne ändå.














Heja Simon! Håller tummarna ikväll^^  

Av Mikaela - 5 juni 2011 12:41

Hej hopp alla godningar!

Igår gjorde jag det årliga misstaget att ligga en stund ute i solen utan att ha smörjt in mig,dessutom somnade jag och sov i ca 2,5 timmar i solen,så jag är ju gött röd nu om man säger så.

Haha,så klantigt av mig!


Ska snart ut i solen igen,

dock ska jag smörja in mig den här gången!^^


Ska gå och köpa glass med Isadora sen tar vi en tripp till lekparken och busar  



P s. Gissa vem som har börjat göra sitt ups? =) 

Av Mikaela - 3 juni 2011 05:28

God morgon!

Idag är det Fredag och det känns gött,

jag ska snart gå iväg och jobba och det är ju lite "orättvist" när nästan alla andra är ledigt men men det känns okay! :)




Idag åker Thomas och Isadora till Lidköping för att hämta Thomas kostym,byxor,skjorta och slips som han ska ha på sin brors bröllop,

skönt att ha den biten klar.

Hade mer än gärna följt med så att lilla familjen kunde äta på Lai Thai igen,

så sjuuukt god mat de har där,jag kan verkligen rekommendera den restaurangen om någon har vägarna förbi Lidköping,

om man gillar thaimat såklart :P







Hehe,ja det var ju väldigt mycket intressant jag hade att skriva om så här på morgonkvisten...eller inte då.

Nu ska jag göra mig i ordning & jobba ching ching!

Av Mikaela - 2 juni 2011 10:54

God morgon allihopa!

Idag fick man sova länge länge och det var riktigt skönt,

går ju upp klockan 05.00 varje dag annars nu när man jobbelijobbar.


Fick förövrigt ett glädjande besked igår på morgonen av min arbetsledare om att jag ska få jobba i sommar :D

Hon frågade om jag tycker att det är viktigt att jag får semester och jag svarade direkt att jag tycker att det är lite överskattat :P

Hehe,så vi får väl se hur mycket jobb det blir ska träffa henne och få schema i nästa vecka :) Det känns riktigt gött!!


Jag och Isa-plutt har sovit över hos min mamma i natt och jag hade hoppats på att det skulle vara fint väder idag så man kan få chans att sola lite,

tycker inte om att visa upp mina kritvita ben hemma i "stan",

men solen lyser med sin frånvaro förtillfället,

får se om det blir bättre väder lite längre fram.


Det har hänt en hel del sedan jag bloggade sist,

men tankspridd som man är så kommer jag inte på vad det var jag skulle skriva om,

kan nog bli fler inlägg senare under dagen med andra ord.



Nu ska jag dricka lite kaffe och pussa på Isadora!  



Hejsvejs! 

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards