Alla inlägg den 17 november 2011

Av Mikaela - 17 november 2011 22:22

Jag glömde skriva tidigare idag att min söta mormor & morfar igår firade sin 54 :e bröllopsdag! Det är ett tag det, Platinabröllop, det är fan inte illa alltså! Får köpa en blomma till dem imorgon och gratta dem i efterskott :)

Av Mikaela - 17 november 2011 09:21

God morgon! Härligt att känns sig lite utvilad, till skillnad från igår när Thomas väckte mig klockan 01.00, så jag gick upp vid 01.30 och satte igång och pluggade, drack kaffe och gick ut med Myran, jag somnade inte förens klockan 09.30, då var jag trött vill jag lova!


Min sista insändningsuppgift skickades in igår vid 22-tiden på kvällen, trots att jag hade hela den här dagen på mig att färdigställa den, men det gör ju inget för då kan jag ju ägna mig åt att öva en massa inför det sista & "avgörande" provet i Medicinsk grundkurs, det har vart lite kämpigt nu på slutet och jag ska göra lite kompletteringar idag på den förra insändningsuppgiften tänkte jag, ska bara dricka lite mer kaffe först :)  



Jag mailade till min lärare jag har nu och hon berättade att det här var den svåraste kursen i hela utbildningen, något jag inte riktigt förstår, varför börja med det svåraste? Men men, det är snart klar i alla fall. Jag kollade förövrigt upp hur nästa kurs kommer att gå till väga och jag satt och skrattade högt kan jag ju säga, i den kursen jag avslutar imorn har jag läst minst 150 sidor per vecka, plus insändningsuppgifter till höger och vänster....Men nu kommer jag aldrig läsa mer än MAX 10 sidor per dag under 3 veckors tid, haha, jag dör av skratt, så det är ju en viss skillnad :) Ska maila på fler böcker nu, innan det börjar med kompletteringen. Fixade 2 böcker igår så slipper man vara ute i sista sekund när en ny kurs ska börja! :)



Ha en underbar dag allihopa!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards