Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Mikaela - 11 augusti 2011 19:56

Imorgon efter jobbet och efter att jag har hämtat lillan på dagis ska jag besöka en optiker eftersom jag måste skaffa glasögon!!!


 

Jag har som ni ser redan valt ut vilka bågar jag ska ha!!!!




Haha,nej jag bara skoja,

jag ska göra en synundersökning så att jag får ett lämp och kan köra bil!


Ska även vara duktig och fixa ett nytt leg!

Av Mikaela - 11 augusti 2011 07:42

God morgon bloggen!

Här sitter jag och försöker piggna till för att gå och jobba,

det går sådär kan jag säga.


Jusy nu sitter Myran och piper för att Easy håller på.

Stackars Isadoras katt Roxie,

den har knappt haft en lugn stund sen vovvarna och Gabbi kom hit igår.


Jag och syrran tittade,

efter mycket om och men på senaste Irene Huss för jag hade fått höra att den var bra,

men jag tyckte att den var dålig...eller ja,iaf inte jättebra.

Jag kan förstå att det är svårt att hitta på nya handlingar men det här var verkligen en blandning mellan Beck & Wallander rakt av.

Men men nu har man sett den iaf.



Nu ska jag vakna och göra mig i ordning för jobbet!

Ching ching!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards