Alla inlägg den 30 mars 2012

Av Mikaela - 30 mars 2012 15:03

Jag har sagt det förut och jag säger det igen; många händelser och saker sker under tiden som man inte hinner med att blogga.


Jag har mycket som man vill berätta, men anser att man inte behöver vända ut och in på sig själv totalt när man har en blogg, allting kommer till en när man är mogen för det.

Mina nära och kära förstår nog precis vad jag menar utan att jag ens behöver skriva något , innan tiden är inne och alla pusselbitarna börjar falla på rätt plats i den nya nya situationen.


Men jag är lycklig i och med de val och beslut som redan är mer eller mindre tagna i denna process som jag vill kalla det.


Att man är lycklig behöver ju inte betyda att man är lycklig i en enhetlig omfattning, man kan, om inte annat så förstår jag verkligen det nu; Vara lycklig själv, en inre lycka och ett välbehag, och man får aldrig glömma att nämna alla nära och kära man har runt omkring sig ändå, de om några är Guld värda  som man vet alltid finns kvar oavsett hur ens liv förändras genom livets resa!!   











Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards