Alla inlägg den 18 april 2012

Av Mikaela - 18 april 2012 16:56

Här är han, min älskade Bengt!




       




Nu är det bara han och jag mot världen. Han underlättar extremt mycket i min vardag, som ni som känner mig väl kanske förstår då jag bedriver hela min utbildning via distans, det vet nog förvisso dem som inte känner mig också om ni har följt min blogg under en längre period^^



(Obs var några veckor sedan som vi fann varandra, men nu vet ni vad det är jag sitter och bloggar ifrån iaf)





Av Mikaela - 18 april 2012 16:23

Hej hopp!


Jag känner att jag har en aning att ta igen när det gäller mitt peridovis så lama bloggande! Har inte varit så mycket fokus på något annat än studerina (Som jag har nämnt såå många gånger)! 


Har heller inte varit så motiverad till att sätta mig med någon annans dator, varken Thomas, Gabbis eller den lånedatorn som Thomas skulle fixa för att öka prestandan (heter det så?) på åt sin mamma...Bara att starta den daton tog ca 20 minuter!!



Men så jäkla bra att jag har min egen dator nu, en underbart snygg och ej snigelfarts-anpassad dator ; En Sony Waio!! Jag älskar den, och snygg är den också, tror förövrigt att jag vill kalla "honom" för Bengt...Tycker att det är ett otroligt vackert namn på min bärbara dator faktiskt ;)




I mitt förra blogginlägg skrev jag om mitt El-problem, som nu verkar lösa sig, pratade med alla berörda parter, inkulsive Thomas så om några dagar/ nästa vecka har jag & Isadora ett nytt elbolag med bättre villkor än det som kommunens fina erbjudande ville att jag skulle gå på :P


 Det sträckte sig nämligen i över 2 år...Känns isf bättre att få 6 månader utan att man binder upp sig till fortsatta krav, avtal och måsten. Så det här blir nog kanon, får vi hoppas.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards