Alla inlägg den 27 juli 2013

Av Mikaela - 27 juli 2013 08:33

Hej på er!

 

Jag känner att det var ett tag sedan sist, som jag bloggade alltså, tiden flyger iväg, sommaren är på väg bort, (Negativ alternativt realist?), känns som om det har varit sommar i flera månader med nån enstaka regnig dag, frågan är om regnet kommer som ett plåminnelsebrev på posten, oväntat, oinbjudet? 

 

Nog om det!!

 

För några veckor sedan, i början av Juli, var sambon iväg på sin årliga fiskesemester, skönt för mig, att få semester ifrån honom alltså! Om inte annat får man gjort saker & ting, den veckans stora händelse inträffade nog den 10:e, den 15:e gjorde jag min första dag på mitt nya jobb, så nu har man tre olika jobb. Jag trivs så obeskrivligt bra på det nya!!!! 

 

Populär har man blivit med, av mitt Besched iaf!

 

Denna veckan:

 

 

 

Lite bilder från min gräsänke-"vecka" som varade i ca 5 dygn!

 

     

 

Isadora på väg till dagis, sista veckan innan hennes sommarlov startade. Är så otroligt stolt över min Lillefjun, som för övrigt inte är så liten längre tänk, hon cyklade på stadiga stödhjul, samtliga dagis-dagar med ett glatt humör, självständigt och säkert. 

 

 

När Isadora var hämtad på dagis på Måndagen fick hon sig en liten överraskning i form av ett nytt supersött överkast till hennes lilla säng. P.s Det har i alla fall resulterat till att hon har sovit 1 gång en hel natt i sin säng, wohoo, en salut för det! :P

   

Familjemys!!! (Bilden togs några timmar innan dag fick mitt tredje jobb, en helt fantastisk dag på alla plan för övrigt!)

 

 


På Lördagen blev det en heldag på stranden med syrran & familjen! :)

 

             

 

Efter att ha jobbat Måndag, Onsdag var det dags att kliva upp vid 04.45 för att bege sig till Stockholm på Thomas morfars begravning, av respekt lägger jag inte ut några bilder ifrån det, där emot bjuder jag på dessa sköna bilder, Isadora "åker" i bilen som Thomas morbror har byggt själv!! :)

 

       

 

Nu ska jag försöka dricka mitt morgonkaffe lite varsamt, försöka att inte bli piggelin då jag jobbar vaken natt för andra gången denna veckan, varvat med dag-& kvällspass! 

 

 



Av Mikaela - 27 juli 2013 08:33

Hej på er!

 

Jag känner att det var ett tag sedan sist, som jag bloggade alltså, tiden flyger iväg, sommaren är på väg bort, (Negativ alternativt realist?), känns som om det har varit sommar i flera månader med nån enstaka regnig dag, frågan är om regnet kommer som ett plåminnelsebrev på posten, oväntat, oinbjudet? 

 

Nog om det!!

 

För några veckor sedan, i början av Juli, var sambon iväg på sin årliga fiskesemester, skönt för mig, att få semester ifrån honom alltså! Om inte annat får man gjort saker & ting, den veckans stora händelse inträffade nog den 10:e, den 15:e gjorde jag min första dag på mitt nya jobb, så nu har man tre olika jobb. Jag trivs så obeskrivligt bra på det nya!!!! 

 

Populär har man blivit med, av mitt Besched iaf!

 

Denna veckan:

 

 

 

Lite bilder från min gräsänke-"vecka" som varade i ca 5 dygn!

 

     

 

Isadora på väg till dagis, sista veckan innan hennes sommarlov startade. Är så otroligt stolt över min Lillefjun, som för övrigt inte är så liten längre tänk, hon cyklade på stadiga stödhjul, samtliga dagis-dagar med ett glatt humör, självständigt och säkert. 

 

 

När Isadora var hämtad på dagis på Måndagen fick hon sig en liten överraskning i form av ett nytt supersött överkast till hennes lilla säng. P.s Det har i alla fall resulterat till att hon har sovit 1 gång en hel natt i sin säng, wohoo, en salut för det! :P

   

Familjemys!!! (Bilden togs några timmar innan jag fick mitt tredje jobb, en helt fantastisk dag på alla plan för övrigt!)

 

 


På Lördagen blev det en heldag på stranden med syrran & familjen! :)

 

             

 

Efter att ha jobbat Måndag, Onsdag var det dags att kliva upp vid 04.45 för att bege sig till Stockholm på Thomas morfars begravning, av respekt lägger jag inte ut några bilder ifrån det, där emot bjuder jag på dessa sköna bilder, Isadora "åker" i bilen som Thomas morbror har byggt själv!! :)

 (Vi kom hem klockan 23.00 på Torsdagen, klockan 05.00 var jag uppe på Fredagen för ett härligt dagpass, går alltid upp den tiden när jag börjar jobba kl: 07.00 :) )

       

 

Nu ska jag försöka dricka mitt morgonkaffe lite varsamt, försöka att inte bli piggelin då jag jobbar vaken natt för andra gången denna veckan, varvat med dag-& kvällspass! 

 

 



Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards