Alla inlägg den 14 juli 2011

Av Mikaela - 14 juli 2011 11:11

Idag blir det full fart om allt går som det ska!



Jag måste börja packa ner allt inför trippen till Uppsala över helgen.


Isadora måste ha en barnvakt vid 14-tiden för då ska jag jobba,

vet inte hur jag ska lösa detta får hoppas att mamma kan ta henne ett par timmar.


Efter jobbet så måste jag besöka min brukare för det kommer jag inte att ha tid med annars den här veckan.


Ska städa,diska & greja lite här hemma med så att man kommer hem till en nystädad lägenhet på Söndag!


Vore bra om Isadora kunde sova över hos mamma redan ikväll,vet inte hur jag ska lösa allt annars.


Sen ska Gabbi få sin present med,

hade som sagt vart kul med ett kalas för henne men det hinner jag inte med.


Sen ska jag hämta min lön hos Uno för det här blir sista dagen idag,om jag får barnvakt vill säga.....


Allting hade vart så mycket lättare om Thomas skulle ha vart hemma nu.



Jag beundrar verkligen alla ensamstående mammor & pappor med för den delen,

hur får ni allt att gå ihop?

Av Mikaela - 14 juli 2011 10:46

Dag 3: Lista 10 snyggaste kändisarna!











   Magnus Betner är riktigt snygg & rå i sin humor!






    




   Alexander Skarsgård Ge mig!








   Joel Kinnaman Vilka ögon den grabben har + att han är en grym skådis!





Milan Stankovic med håret rakt upp är han rätt snygg!





Mikael Persbrandt Fina ögon,men han är ganska så gammal nu,

han var mer attraktiv i dom tidiga Beck-fimerna!




      Travis Barker Rock n Roll^^





   Ola Rapace SNYGG & grym skådis han också







Soran Ismail Det är väl nått med dom där ögonen och det där pojkaktiga med honom som väcker nått moderligt innom mig^^^







Dregen Mumma!




Johnny Depp Han är snygg ibland^^








Det var inte det lättaste att få ihop ett gäng snygga killar till den här listan vill jag lova,men det gick till slut och det här blev alltså resultatet!!     






Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards