Direktlänk till inlägg 15 januari 2012

VARNING! Fusk-appen i WF= VIRUS!!

Av Mikaela - 15 januari 2012 10:42

VARNING!!!!

Alla som laddar ner fusk-appen till Wf får virus på hela mobilen och all data raderas!!!!.......................................
..................................................
......




Hahaha, där blev ni allt rädda alla ni som fuskar i detta roliga spel, nej det är inget virus men det är väldigt tråkigt när man spelar mot någon som fuskar!! Inte minst om det är en person man känner/ någon man har spelat många omgångar med och man tycker att den lägger dåliga/ halvbra ord i början och sedan bara lägger ord som ger 250 poäng ungefär... Hela spelet är ju till för att aktivitera hjärnan och att man ska tänka SJÄLV! Hjärngympa som bland annat kan förebygga demens i framtiden, så då vet ju till exempel jag & Frida vilka som fuskade i Wf när vi sitter där allesammans på långvården och de som är dementa som spelade Wf nu fuskade helt enkelt! Haha, nej nu gick jag lite för långt där, inte meningen att skämta om en sådan allvarlig sjukdom och dess symtom men det är såååå tråkigt med människor som fuskar, jag förstår ju att man vill vinna, absolut, jag är själv en riktig "vinnarskalle" och en ganska dålig förlorare i många lägen, det är jag väl medveten om, men tro mig det finns dem som är hundra gånger värre än vad jag är....



Har en liten fundering till alla er som fuskar, vad vill ni få ut av det? Är det bara för att man "Måste" vinna hela tiden? Känns det bra efteråt, är ni liksom nöjda med det fusk-appen / datorn har fixat åt er??



En sista och av slutande fråga som jag måste få svar på, fuskar ni i "Plocke-pinn" med??? :P 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 8 januari 2014 17:59

God afton på er alla! Här var det ett tag sedan man kladdade ner något..det har väl helt enkelt inte funnits nån tid över att kunna sätta sig ner & reflektera, kunna skriva av sig, det är svårt när allting i ens liv har gått i 320 km i timmen den sen...

Av Mikaela - 27 november 2013 17:51

God kväll på er!   Här var det ett bra tag sedan man kladdade ned nått inlägg, kanske för att jag helt enkelt inte har haft nån tid över, det i kombination med noll energi för jag är konstant trött & lite smådeppig men det får väl gå!   Jag t...

Av Mikaela - 28 oktober 2013 20:07

Åhhh, vet inte ens var jag ska börja nånstans? Allt agg, allt jävla hat som bubblar inom mig måste få ventileras!!!     Känner mig stressad och pressad att alltid prestera på topp, minsta snedsteg skulle innebära...ja, vem vet? Det bestäms...

Av Mikaela - 7 oktober 2013 23:46


Ett par kloka ord, en tankeställare för andra så här strax innan midnatt ska nu ta form!   Ibland måste man stanna upp och våga känna efter även om man vet att man inte "borde" göra det! Varför inte det undrar ni säkert, för mig handlar allting o...

Av Mikaela - 18 september 2013 10:48

Hur ska man börja, vad ska man skriva, orden i detta inlägg kommer att vara tomma ord, som ändå tar emot att skriva...   Så svårt, så obegripligt för de allra flesta att ens försöka förstå varför orden skrivs. För mig handlar det om att skriva av...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards