Alla inlägg den 15 maj 2010

Av Mikaela - 15 maj 2010 14:27

    

Av Mikaela - 15 maj 2010 13:35

Nu är vi hemma igen.

Har vart och handlat lite mat och sen gick vi iväg till mormor och morfar lämnade produkterna från Partylite och busade lite.Mycket trevligt,fick en massa god mat i vanlig ordning ;)

Thomas mamma ringde och undrade vart Thomas var någonstans....haha han skulle visst hjälpa henne idag,men jag tror inte det blir nått med det,

inte ens jag vet vart han är.

Ligger väl säkert och sover hos Rickard,

jag orkar faktiskt inte bry mig,är så lugnt och skönt när det bara är jag och Isa-Hjärtat hemma =)

 

 

Igår var vi hos våran söta faster Ingvor och åt jättegod mat och hade allmänt mys.Kul att träffa sin kusin och hans barn också =)

Efter hela kalajset var slut så åkte vi in till stan (Falköping) för Gabriella skulle ha en tredje bikini med sig till Barcelona *haha* Hela gänget gjorde en liten snabb shoppingrunda och mamma köpte en supersöt topp & ett par snygga skor till mig   Tack mamma!

 

 

 

Isadora har varit så underbart snäll dom senaste tre dagarna,

är väl för att jag har vart själv med henne kanske.

Hon trivs så bra på landet där man kan leka fritt och springa runt lite som man vill.Har vart underbart trevligt hemma hos mamma som jag och Isa åkte till i Torsdags,så skönt att komma bort en stund.Så det har vart full rulle och en massa utomhus-lek och skoj   

 

 

 

 

Av Mikaela - 15 maj 2010 09:33

Nu ska jag börja blogga här istället   

 

Jag och Isadora vaknade vi 8-tiden.

Det var riktigt skönt att ha sängen för mig själv så att jag kunde flytta över Isadora från sin säng till våran.

Är på riktigt bra hurmör idag känner jag trots det lite tråkiga vädret.

Har redan varit effektiv och städat och tagit tag i diskberget,som nu lyser med sin frånvaro   

 

Senare kanske vi ska baka bullar jag och mitt lilla Hjärte-gull   

Just nu sitter lilla Isa och tittar på Disneydags.

 

Nu ska jag dricka lite gött kaffe.

Ciao ciao

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards