Alla inlägg den 30 maj 2010

Av Mikaela - 30 maj 2010 13:11

Mmmm....sitter just nu och smaskar i mig en god bit kladdkaka med massa grädde =)

Det borde vara Mors dag oftare.

Vid 16-tiden ska vi iväg till mormor & morfar och träffa mamma & syrran också.Ska äta lite middag där är det tänkt.Och mamma ska få lite rosor,gerbera,choklad & trisslotter   Skulle vilja köpa så mycket mer,roligare saker men det är ju inte direkt så att man badar i pengar.

Ska bli mysigt och träffas allihopa iaf.

 

Jag och Isa var ute hos mamma & syrran i går.Det är alltid lika trevligt att komma ut på landet.Jag fick ett fint armband av syrran som hon hade köpt i Barcelona,så sött.Jag och mamma gick igenom lite leksaker & kläder igår också,det blev ett gäng kassar om man säger så ;)

 

Isadora fick vara uppe länge igår,och vi tittade på Eurovision Song Contest =)

Alla i familjen hade sina egna favoritlåtar.Isa dansade så glatt till Grekland och Frankrikes låtar.Jag höll på Serbien,B & H,Moldavien & Rumänien & Thomas höll bara på Tyskland,och ja Tyskland vann ju,jäkla turgubbe till sambo man har.

 

Fixade till sovrummet med dom snygga gardinerna och ny fin gardinstång,blev riktigt mysigt faktiskt =)

 

Älskar Mitt lilla Hjärta Isadora Över Allt Annat   

 

Nu ska jag fortsätta att fika!

Puss puss!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards