Alla inlägg den 28 maj 2010

Av Mikaela - 28 maj 2010 13:55

Min bikini,om man nu ens kommer få en chans att använda den i sommar,eller om det bara blir till att jobba? =)

 

  

 

Kanske är lika bra för alla andra på stranden om jag inte dyker upp där med min otränade kropp & min kräftröda hy. Haha

 

 

Isadora fick ett sött paket ifrån sin gammelmormor tidigare i veckan.

Varje bit av pappret måste dras loss väldigt strategiskt och försiktigt^^

  

 

Så gulliga sommarkläder Isa fick =) Tack mormor =)

  

 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Ja,roligare har jag ju haft...Blir så rastlös när lilla Isa sover så jag vet inte vad jag ska göra som jag inte redan precis gjort.

 

Jag & Lillan var ute på ärenden med mamma alldeles nyss.Jag köpte ett par nya ljust begia gardiner till sovrummet,kul att fynda när det är en massa rea överallt ;)

Måste väl föröska hålla i pengarna nu när jag ÄNTLIGEN har fått pengar från F-kassan!Hurra jag slipper hushålla med enbart barnbidraget och mina få sparade pengar =) Ska iaf storhandla senare idag när Thomas har kommit hem från jobbet.

 

I kväll/natt kommer lillasyrran hem ifrån Barcelona också,fy fan vilken lyx att få åka dit! Jag föreslog att jag kunde gå som handbagage,men det fick jag inte.

Konstigt att skolan står för hela resan tycker jag,himla generöst iaf =)

 

Nu ska jag fortsätta att göra ingenting

Ching ching!^^

Av Mikaela - 28 maj 2010 09:11

Det blev en lång dag med sällskap av mamma och Isadora på slätten igår.

Direkt efter att jag hade hämtat lilla Pluttan på dagis så kom mamma & vi gick i väg till Kupan av alla ställen.Dom hade tydligen halva priset på alla grejer.

Jag gjorde lite fynd faktiskt. =)

Är ju lite "emot" sånt egentligen men jag får väl sluta ha fördommar om begangnade prylar =)


Hittade en söt liten solhatt till Isa & en barnläkarbok!

Är ju skandal att man inte har haft en sådan bok innan...

15 kronor gick det här på iaf =)


Hittade även den här lampan,tyckte den var lite snygg =)

Lyser bra som attan iaf,haha hela sovrummet blir superljust,inget nattlampa direkt ;) 30 kronor för denna

     


Och till sist hittade jag den här fina Pippi-väskan till Isa som hon ska ha till dagis tänkte jag =) Hehe,hon älskar redan väskan och har börjat packa ner lite allt möjligt,bland annat försökte hon packa ner sig själv Så sött ^^

10 kronor för den.

  


Sen gick vi vidare till Ica för mamma skulle titta på blommor och handla lite.

Där träffade vi Isas busiga & söta kusiner,superkul =)

Efter det gick vi till glassfiket,så sjukt god glass,italiensk glass = Me like!

Riktigt gött att sitta ute och äta riktig glass :P


Innan vi gick hem så gick vi in till Lises Mode,så mycket snygga kläder!

Isa busade gärnet där inne så det blev bara en snabbtitt.Inte lätt att titta på kläder när Isa är i farten vill jag lova   


Efter dryga 4 timmars promenix runt om i Vara kom vi hem och busade enda tills Hjärtat skulle sova!


En mycket trevlig och mysig dag!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards