Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Mikaela - 20 maj 2010 11:48

Vilken underbar dag!

Solen lyser och man kan gå i linne redan nu!


Lilla Isadora på dagis, ska gå och hämta henne om ca 2 timmar.

Idag är det full aktivitet på dagis för det är Förskolan dag,

senare ikväll ska vi gå på lite korvgrillning på dagis,himla mys =)

 

Mina räkningar är betalda och jag har äntligen gjort mig av med allt jag hade att betala till Ellos.Känns gött att slippa den avbetalningen med skyhög ränta =)

Har även fått min nya handlingsplan från Arbetsförmedlingen,

ska bli kul att få en jobbcoach,som kan hjälpa mig lite mer.

Man vill ju ha ett seriöst jobb.

 

Pysslade lite igår

Gjorde "klart" den ena tavelväggen i sovrummet igår,

ska bara fixa nya söta bilder på lilla familjen i svartvitt sen är det klart....

 

  

 


Tittar efter snygg inredning nästan dagligen,

måste hitta ett par snygga gardiner också =)

och så ska jag försöka hitta lite tid över så att man kan måla och sätta upp alla lister i sovrummet,lite tråkigt att det inte var klart när vi flyttade in men men =)



Nu ska jag fortsätta att pyssla och städa lite här hemma.

 

Känner mig otroligt glad av det fina vädret

 

Puss & kram!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards