Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av Mikaela - 5 augusti 2010 20:21

Mera bilder =)



   Jag var uppe först,i vanlig ordning,inte ens Isadora var vaken.


   Fler sömntutor



   Jag och Isadora gick runt på den stora campingen under tiden dom andra sov,vi hittade två roliga lekplatser.Här rider Isa på ett okänt djur =)


   Sen upp för stegen för att åka....jag visste inte hur halt det var.



  

Men fort gick det.Tjohooo =) Det tog väl en kvart för mig att få med Isa därifrån,hon ville bara åka hela tiden.Jag fick bära bort det lilla livet därifrån =)



   Efter två timmar fick vi upp dom andra,och klockan 10.00 var vi redo att åka iväg,Isadora ville inte hjälpa till att städa i stugan utan gick med bestämda steg och öppnade bildörren,satte sig till rätta i sin stol och slog igen dörren.Hon satt och skrattade åt oss när vi bar en massa grejer ut till bilen och gick fram och tillbaka.



  

Väl framme på Djurparken så hittade vi till Ponny-ridningen.Isadora var väldigt skepptisk till en början,och det var vi med eftersom hon är så mammig och pappig.


   Snart dax för Isas första ridtur alltså =)Här filmade vi tyvärr bara men Isa var cool-lugn,såg ut som om hon aldrug hade gjort annat *STOLT* Gabbi har en hel del bilder på Isa och ponnyn men får fixa dom lite senare.


   Isadora var helt tokig i grisarna,hon försökte både bära dom och rida på dom,det stod klart och tydligt på en skylt att man INTE fick göra det,men Isa är ju inte läskunnig ;)


   Hjälp!!! Skona mig!! Isadora kommer och tar mig!!!



   Aha här är du! Försök inte rymma för du har inte ens chans lilla grisen =)



   En björn,Isa försökte mata dom med banan men det satte vi stopp för.


   Det blev mest att vi filmade djuren,vi såg alla djur utom sälarna,vargarna och lodjuren =)


   Teddy =)


   Innan vi shoppade igen så åt vi på Max =) *LOVE*


   Sara och Gabbi på väg hem =)


  

Look at the speedcamera,take a picture of this baby!! Ganska irriterande att höra en amerikansk fjolla från Thomas Iphone så fort man närmade sig en fartkamera,men det är klart det behövs väl när Thomas är ute och kör! =)


   Shopping shopping shopping =) =) =)

Av Mikaela - 5 augusti 2010 20:00

Thomas ska börja TRÄNA 




Hahahahahahahaha











Nej förlåt,nu var jag dum ;)

Av Mikaela - 5 augusti 2010 16:55

Nu kommer en del utav bilderna ifrån våran semester i Borås =)




   En söt zebera 


   Den här vill man nog inte bli attakerad av.



   Isadora inne i Ap-huset,hon ville inte  gå därifrån,det fanns massor med olika apor.OBS Isadora är apan i rosa regnkläder ;)



   En jättefin tiger som satt och spanade....


   På dom här blötdjuren =)


   Efter dryga två timmar på djurparken kom vi tillbaka till stugan =)


   Sötisen kryper.


   Sara och Gabriella är barnvakter,det gick väl 5 minuter eller nått och när jag och Thomas kom tillbaka så var Isa inte trött längre.


  

Isadora var road iaf.


   Dax för pizza.Här var en av två besvikelser med den här semestern.Jag beställde en pizza UTAN poscherat ägg,det är ju äckligt.Och väl hemma i stugan så ser jag att jag visst hade fått ägg på och ingen som helst kött.....Blev jäkligt irriterad,pizzagubbens ursäkt var att han trodde att jag ville ha pizzan utan LÖK!!!! Lök och Ägg? Låter det likadant? Det "roliga" var att det inte ens skulle va nån lök på den pizzan.Killen med koll......eller inte.Tönt


   Isa åt tekaka med pizzasallad =)



Kommer fler bilder sen.Nu ska jag och familjen göra stan ;)

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards