Alla inlägg den 8 augusti 2010

:P

Av Mikaela - 8 augusti 2010 11:27

Är så sjukt sugen på OST




  

Av Mikaela - 8 augusti 2010 10:57

Idag ska vi tydligen göra något extrakul....Undra vad det kan vara? Det mest underhållande hittills den här dagen har varit Isadora som har hoppat omkring och trallat under en stor Ikea-kasse. Thomas ligger och "sover",jag och Isa och kissen har vart uppe sen 8-tiden.Ser inte ut att bli något vidare väder idag,men det är ju söndag så vad hade man förväntat sig?


Imorgon ska Isadora tillbaka till dagis för första gången på 2 månader.Skönt att få hinna längta lite efter vilddjuret.Känner som en väldigt onödig utgift bara att betala över 1000 kronor för en dagisplats man inte har använt,men men vad gör man.


Vad positiv jag låter idag hahaha.


Funderar på om man ska läsa på Folkhögskolan här i Vara,är bara rädd att det ska ta så himla lång tid,istället för kanske 1-1,5 år kanske det tar 3 år!!! Så lång tid kan jag inte vänta för att det ska gå runt.Vill ju påbörja min drömutbildning snart.Inte för att det är ett måste men kan ju vara bra att ha gymnasiebetyg i framtiden,man vet ju aldrig vad man vill bli för något om 20 år ;) Ska iaf prata med dom.



Jag har så mycket jag vill göra hela tiden men ändå blir bara hälften gjort,hur går det till?





Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards