Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Mikaela - 15 augusti 2010 23:20

Jaha ja,vart tog den här dagen vägen?

Hade ju planerat att så fort vi kom hem från mamma så skulle jag & Isadora baka en sockerkaka och käka lite go smet.


  



Men så blev det inte....

Istället väntade vi på Thomas till klockan halv nio eller nått.

Aldrig mer att han får åka ut med båten säger jag bara.

Okay om man har bestämt att det kommer bli sent.

Men det var ju fan samma sak sist,

jag satt och väntade från klockan halv tolv mitt på dagen och så kom han strax efter nio på kvällen,

man kan ju bli irriterad för mindre menar jag.

Som straff får han allt ställa upp på Ullared,

han får gärna betala allt också *Mohahaha*



Hade ingen vidare lust att börja baka vid nio halv tio på kvällen och Isadora ville ändå bara leka med Smulan =)


Hade även tänkt mig en mysig filmkväll,

med eller utan sällskap.

  


Men i vanlig ordning är det Lol som kallar,

har fan go lust att kasta ut skiten!!!

Fattar inte att jag har ett sånt jävla tålamod,

i över 4 år har det varit såhär.

Och allt skitsnack man fick höra från hans sida när man väntade Isa då!!!!!


"När barnet kommer ska jag inte spela mer"

Det var det dummaste jag hört,

han har aldrig spelat så mycket som efter att Isadora föddes!




På tal om min älskade lilla Plutt(då pratar jag inte om Thomas) så fyller hon snart 2 år,mitt lilla Hjärta!


Har funderat i flera dagar på hennes lilla 2års-kalas som jag vill ha.

Vet hur jag ska göra tårtorna nu iaf,

sen får vi väl se hur det går med resten ;)



Ciao ciao!

Av Mikaela - 15 augusti 2010 14:57

Jag vill verkligen spela bingolotto ikväll,

men som vanligt så vill inte Thomas göra något som har bingo och Mikaela i samma mening....

Ja,jag vet,man vinner aldrig men nån gång måste man ju vinna.


  



Ska försöka tjata mig till att vi ska spela Bingolotto ikväll,

haha kanske är lite tantigt att spela,

men jag tycker det är roligt att spela,

när man vinner ;)

Av Mikaela - 15 augusti 2010 13:49

Nån gång den kommande veckan är det tänkt att jag,Lovely och Gabbi ska åka och shoppas loss på Gekås i Ullared :D Får väl se hur det blir med det,har inte pratat med Thomas om det på ett par dagar nu.


  


Jag tycker att det är ganska komiskt att varje gång man ska åka till Ullared så är man jätteexalterad och shoppingsugen!


Men när man ska åka hem,efter att ha tappat bort sin vagn minst 10 gånger,har så ont i rygg och ben att du knappt kan stå upp.Man har stört sig på alla folk som står ivägen för en/har ställt sina vagnar mitt i gångarna så att man inte kommer fram.


Efter en sån shoppingdag säger man alltid,fy fan aldrig mer Ullared!!! Och så är man där ett halvår/år senare ändå,himla konstigt det där hehehe ;)


Av Mikaela - 15 augusti 2010 10:14

Eller nej,jag ändrar mig,ge mig det här istället =)


http://www.booli.se/bostad/fritidshus/kattviksvagen+524/663532/maklare

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards