Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Mikaela - 20 oktober 2011 17:01

God afton på er alla grodyngel!


Idag har det vart en bra dag,  för att inte tala om igår då jag gjorde det nationella provet i matte & fick minst   G :)I alla fall så har jag & Isadora vart hos söta Simone idag och vi pluggade och tjötade en massa som vanligt, sen fick hon trevligt besök med.     Sen gick jag och Isa till HemCompaniet för att köpa en söt fågelbur i snyggt material för 150 kronor, svindyrt ju, det ska ju vara billigt där, får åka till Lidköpings HemCompani istället :) I alla fall var jag dum nog att inte ta med mitt kort dit, så jag fick lägga undan buren och ett bokstöd.     Vad ville jag med det här inlägget egentligen?  Jo, visa ett loppisfynd jag gjorde idag :    


Den här ska jag klä om i svart spets över det vita  så att det förmodligen blir en häftig belysning i nya vardagsrummet :)



Nu ska jag & Isadora åka till min mamma och våldgästa henne några dagar , utan att hon är förberedd på det :P


Ha det bäst! 











Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards