Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av Mikaela - 30 oktober 2011 10:20

Här har man vart vaken sedan klockan 09.00, trodde jag ja, det är ju vintertid nu så klockan var bara 08.00, men men det är inte mycket man kan göra åt den saken.


Idag går sista flyttlasset är det tänkt och jag hoppas verkligen att det blir så, för jag vill inte se en flyttlåda mer i hela mitt liv, nu är jag trött på att packa ner en massa saker, nu vill jag att det ska vara klart, alltihop.Idag är sista rycket med flytten & jag har städat en hel del också.

Det är snart färdigt med tapetseringen, eller ja nu är den väl det. Vi har packat ihop det sista & just nu i denna stund försvann den fina divan-soffan iväg och bort till nya lyan. Jag har vart duktig och pluggat en massa idag också, det trodde jag aldrig att jag skulle hinna, men det gjorde jag. Ska snart börja med tisdagens uppgifter :) 




Av Mikaela - 30 oktober 2011 09:37

Dag 8 – Min förebild



Jag har många förbilder, så jag tänker ta två av dem.


Den första är Carolina Gynning som är en helt otrolig kvinna i mina ögon, framgångsrik konstnär, modell, f.d BB-deltagare, författare m.m Jag gillar hennes sätt att vara, en sprallig & vildvuxen själ & hennes tavlor är gudomliga! Girl power!




Den  andra är Muminmamman!


Hon är min förebild eftersom hon alltid är så lugn, hon måste proppa i sig otaliga mängder valium för att kunna behålla sitt lugn och för att alltid vara snäll & aldrig brusa upp, en sådan mamma skulle man önska att man själv var när det är totalt kaos omkring en, med en massa stress & griniga,trotsiga 3-åringar.   

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards