Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av Mikaela - 27 oktober 2011 08:43

God morgon på er!


Här har vi haft en lite mysig morgon med gott kaffe och Isadora har fått sina små naglar målande med keakelerande nagellack & nu tittar jag på "Vakna med the Voice", alltid lika underhållande :) Idag är det en del pluggande att ta tag i men det ska nog gå bra, har inte så många sidor/uppgifter kvar av mina totalt 50 sidor i boken ;) & insändningsuppgiften är ju redan inskickad & klar :)   Igår var vi i nya lyan igen med lite lådor och småsaker, det börjar bli klart nu faktiskt, om bara den tidigare hyresgästen kunde ta bort sina grejer & tapetsera nån gång så vore jag mycket glad! Isadoras rum är nästan klart, det är bara sängen och "lite" kläder som ska på plats.  Här kommer lite bilder :)             



Hehe några bilder är på fel håll men men, Isadora har iaf betydligt mer grejer i sitt rum nu, de här bilderna togs nog i tisdags!  









Av Mikaela - 27 oktober 2011 08:37

Dag 5 – Vad finns i min handväska?


Oj,det här kan bli långt...


Rosa läppsyl med jordgubbssmak, plånbok med legg,lite lösa kontater, kvitton,ICA-kort som inte fungerar, biblioteks-lånekort,pennor,tändare,skolböcker,min Iphone 4,kalender & nycklar.


Det var väl det :)

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards