Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av Mikaela - 23 oktober 2011 05:24

Dag 2 – 10 fakta ni inte vet om mig


1.Jag tror inte på Gud, men tror att det finns en högre makt.

2.Jag anser att pedofiler bör könsstympas & förblöda till döds.

3.När jag var yngre ville jag bli frisör.

4.Jag är livrädd för ormar.

5.Jag skulle avstå från alla pengar i världen om jag kune få tillbaka min pappa.

6.Jag har sett Marilyn Manson live i Stockholm.

7.Jag hatar Per Gessle.

8.Mitt ena ben är kortare än det andra, på grund av en trefikolycka.

9.Jag älskar färgen mörklila/plommon & hatar fägen orange.

10.Jag har varit beroende av Coca cola, men dricker nu mera Fanta.

Av Mikaela - 23 oktober 2011 04:54

Jag kan väl börja redan nu med att svara på dagens fråga så att jag inte glömmer av listan direkt!


Dag 1 – Vem är jag?

Det är en bra fråga med ett avancerat svar, men jag ska försöka. Jag är en glad tjej för det mesta som bor i en liten håla med min goa familj som mycket snart ska flytta till en större lägenhet, dock fortfarande i hålan. Jag pluggar till USK och "jobbar" som kontaktperson åt en psykiskt sjuk kvinna, vilket jag tycker är mycket roligt. Jag älskar inredning och mys med familjen.Mina vänner betydet extremt mycket för mig, vem kan klara sig utan vänner? Tycker om att träffa nya människor och shopping är ju aldrig fel.Det är "lite" shoppoholic-varning på mig^^ I framtiden vill jag jobba med människor och även driva en kennel klubb med den ursöta rasen Shetland Sheepdog.Jag blev mamma när jag var dryga 19 år, och det är absolut det bästa som har hänt mig, även om det har varit tufft i bland med både kolik och den ekonomiska biten, men jag har ändå inte haft det svårt om man jämför med andra unga mammor.Jag tycker mycket om djur och att se på film är kul, när det finns tid över till sådant. Annars är jag nog en helt vanlig 22-årig tant! :)






Av Mikaela - 23 oktober 2011 04:46

Dag 1 – Vem är jag?

Dag 2 – 10 fakta ni inte vet om mig

Dag3 – Betydelsen bakom mitt bloggnamn

Dag4 – Ett lyckligt ögonblick

Dag 5 – Vad finns i min handväska?

Dag 6 – Ett foto jag är väldigt nöjd med

Dag 7 – En bild från när jag var mindre

Dag 8 – Min förebild

Dag 9 – Mitt favoritdjur

Dag 10 – Någon jag älskar

Dag 11 – Någon jag saknar

Dag 12 – Detta ångrar jag

Dag 13 – En högtid jag längtar efter

Dag 14 – Mitt favoritspel

Dag 15 – Denna veckans planer

Dag 16 – Favorit tv-serie

Dag 17 – Favorit film

Dag 18 – Favorit artist

Dag 19 – Det här mår jag bra av

Dag 20 – Det här gör mig ledsen

Dag 21 – Det här hade jag på mig idag

Dag 22 – Min favoritmat

Dag 23 – Min dag

Dag 24 – Mitt favoritplagg

Dag 25 – En outfit jag skulle vilja ha

Dag 26 – Min profilbild på Facebook

Dag 27 – Varför bloggar jag?

Dag 28 – Bloggar jag läser

Dag 29 – Om 10 år

Dag 30 – Ett lyckligt ögonblick


Jag lånar den här av dig Therese :)

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards