Direktlänk till inlägg 30 augusti 2010

Jag blir fan galen!!!!

Av Mikaela - 30 augusti 2010 14:21

Jag har verkligen 0% energi,blir väl så när man är förkyld,har huvudvärk,feber och hela världen snurrar,plus när allting går emot en.

Har suttit och ringt en massa samtal hela dagen.
Orka att jag ska behöva ta mig till Lidköping minst en gång i veckan när jag aldrig får mina pengar i tid!!!


Jag skickade in mina papper till Lidköping för att dom skulle skriva under den 10 augusti......

Och jag hör av mig till JobbCoachen och då säger dom att dom har flyttat och bytt adress?????? Dom kan inte informera mig om sånt eller? Tro fan att brevet kommer in efter en vecka försening då!!!! Skickade pappret den 10:e,Fk fick in det den 18 och jag får eventuellt pengar nu senare i veckan.

Hade jag vetat att jag inte skulle få några pengar idag så hade jag fan inte åkt till Ullared.


Plus att tre krånglar för mig.Både jag och Thomas pratade med en tjej på Tre-kundservice och frågade om jag kunde uppdatera till en nyare mobil.Och ja då det var inga problem,så fort jag sa att jag ville ha ett nytt abonnemang så sa hon att hon avslutade det gamla.Men efter över en månad och utan nrflytt hörde Thomas av sig till tre igår,jag har redan pratat med dom om att snabba på nrflytten eftersom jag fyllde i att jag ville ha det så fort som möjligt.Då visar det sig att jag nu är ägare av TVÅ jävla abonnemang hos dom,och att jag inte alls kunde uppdatera min mobil,så nu är det antingen vänta ett år,eller betala över 2000 direkt,eller åka till Skövde och betala över 500 spänn för att få nrflytt direkt,vilket jag inte kan eftersom jag som sagt inte har en jävla spänn,eller till sist det alternativet som jag måste ta är att sitta och betala av på ett abonnemang som jag inte använder,hittar inte ens varken mobilen eller simkortet,så då ska jag sitta och betala 300 spänn varje månad för ingenting.


Jag är så jävla trött på det här!!!!!! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 8 januari 2014 17:59

God afton på er alla! Här var det ett tag sedan man kladdade ner något..det har väl helt enkelt inte funnits nån tid över att kunna sätta sig ner & reflektera, kunna skriva av sig, det är svårt när allting i ens liv har gått i 320 km i timmen den sen...

Av Mikaela - 27 november 2013 17:51

God kväll på er!   Här var det ett bra tag sedan man kladdade ned nått inlägg, kanske för att jag helt enkelt inte har haft nån tid över, det i kombination med noll energi för jag är konstant trött & lite smådeppig men det får väl gå!   Jag t...

Av Mikaela - 28 oktober 2013 20:07

Åhhh, vet inte ens var jag ska börja nånstans? Allt agg, allt jävla hat som bubblar inom mig måste få ventileras!!!     Känner mig stressad och pressad att alltid prestera på topp, minsta snedsteg skulle innebära...ja, vem vet? Det bestäms...

Av Mikaela - 7 oktober 2013 23:46


Ett par kloka ord, en tankeställare för andra så här strax innan midnatt ska nu ta form!   Ibland måste man stanna upp och våga känna efter även om man vet att man inte "borde" göra det! Varför inte det undrar ni säkert, för mig handlar allting o...

Av Mikaela - 18 september 2013 10:48

Hur ska man börja, vad ska man skriva, orden i detta inlägg kommer att vara tomma ord, som ändå tar emot att skriva...   Så svårt, så obegripligt för de allra flesta att ens försöka förstå varför orden skrivs. För mig handlar det om att skriva av...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards