Alla inlägg den 4 september 2011

Av Mikaela - 4 september 2011 20:08

Hahaha,

ligger i sängen och tittar på Idol på tv4!

Hoppas att de visar många som tabbar sig för det är det bästa med hela idol tycker jag.


Idag har jag mest tagit det lugnt,

spelat Betapet,vart ute i solen & käkat pizza med lilla familjen.

Har även tittat på lite skal till min fina Iphone 4 som jag hämtade ut i fredags,

har pysslat mycket med mobilen nder helgen också ;)


Jag hittade inte jättemånga skal men här är några.

Isadora tyckte att jag skulle ha det här skalet med tassar på^^


  Den blåa är superfin!


 


Fanns hur många skal som helst att välja mellan men hittade inget jättefint faktiskt.En del av skalen kostade så mycket som 2000 kronor...Vem lägger ut så mycket på ett skal till en mobil?


Eftersom att jag inte kunde välja så kommer slumpen att få avgöra vad jag får för mobilskal :)


Nån av de här blir det eventuellt,

fast det fanns många fler.


   Haha,tänk om jag får ett skal med Nasse i Nalle Puh på?

Jag personligen tar gärna det med ljusrosa glitter på eller den mörkblå-metallic-färgade längst till höger,tredje raden!


Det kostade bara 99 kronor så det var ju bra,

nu får vi hoppas på att jag får ett fint sakl.



Nu ska jag fortsätta att titta på Idol & äta godis.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards