Alla inlägg den 12 september 2011

Av Mikaela - 12 september 2011 21:18

God kväll på er!

Nu vill jag att tiden ska gå fort så att det kan bli de 3 oktober så att jag kan få börja på teorikursen!


Att det ska vara så långt emellan kurserna förstår jag inte...



Idag är det tydligen den 12:e september,

alltså 1 månad kvar tills Isadora är 3 år,

det är helt sjukt vad tiden går fort!

Jag har inte köpt en enda present än,

hoppas verkligen att jag kan åka till Ullared snart!

Av Mikaela - 12 september 2011 13:42

God eftermiddag på er allihopa!


Idag var det ingen skola eftersom läraren var sjuk,

så då skulle vi läsa den astråkiga boken istället & det har jag gjort...
Nej,så duktig har jag faktiskt inte varit.Får väl läsa lite ikväll eller nått.
 


Jag har iaf vart duktig här hemma och diskat,dammsugit och skurat lite golv.

Nu är det bara tvätten som är kvar,

och jag hatar det.

Ska försöka lura Thomas så att han får göra det istället.


Jag & Isadora har vart hemma hos min mormor & morfar och jag lagade maten & diskade för mormor var lite yr,

så jag tjänade 200 spänn också ;)


Nu ska jag vila lite och titta lite på Dyngkåt & hur helig som helst,

med Mia Skäringer,

haha vilken kvinna helt otroligt rolig! 


Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards