Alla inlägg den 13 september 2011

Av Mikaela - 13 september 2011 15:06

Hej hej alla goa läsare!


Idag har jag vart i skolan och haft matte & det gick riktigt bra,

håller på att repetera alla kaptel & ska ha det näst sista provet imorgon innan det nationella provet nästa vecka :)


Ska öva lite mer sen så att det mesta sitter :)


Jag & Isadora åkte hem i ösregn till mormor & morfar efter skolan och dagis & jag pluggade lite matte & sen åt vi lite goer mat.


Mamma kom och hämtade mig och körde till Colorex så att jag kunde köpa grundfärg,vit färg och pensel till att måla om Isadora säng,

ska bli kul :)

Isa var kvar hos mormor & morfar under tiden.



Så idag är det allt så matte-plugg & måla säng som gäller,

samt boka bussresa till ULLARED,27/9 :D

ska bli så jävla kul,

ska bara försöka övertala Thomas också :P

Det är ju lättare sagt än gjort,

men Isa måste ju få presenter till sin födelsedag ;)


Sen ska jag anmäla studieförsäkran & ta reda på vilka böcker jag behöver så att det inte blir fel,

hoppas att de jag har fått tag i än så länge går bra :)


Tror iaf att jag börjar med att grundmåla Isadoras säng,

och sen så ska jag jobba idag klockan 18.00 :)



Det är mycket som ska göras på en och samma gång men det blir kul.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards