Alla inlägg den 22 september 2011

Av Mikaela - 22 september 2011 06:44

Vilka jävla idioter! De är fan inte snälla mot Thomas på hans jobb! Thomas hade bett X och X att ställa undan alla däcken tills idag,eftersom de ändå skulle jobba över...Och nu ringer chefenn mer än 1 timme innan han egentligen skulle ha börjat & ber honom att komma dit! Så jävla taskigt! Som om inte Thomas har nog att göra på jobbet,han jobbar fan över varenda dag ändå.Det vore ju kul om han hade tid att umgås lite mer med oss,men det är ju omöjligt när han typ går in i väggen varje dag på jobbet,iaf skulle jag ha gjort det! Nej,jävla idioter! Iaf så har jag haft en jättekonstig dröm i natt,jag och Caroline Alfredsson var i Skövde på fest i slummen och festade med både överklassmänniskor & samhällets bottenskrap samtidigt(?) Carro hade jättekul och jag var livrädd! Drömde att när festen var slut käkade jag upp 2 hela kylskåp med Kebab(?) haha,jag som inte ens tycker om kebab! Ja,nog om det. Jag får väl ligga här i sängen och dra mig tills jag egentligen skulle ha gått upp,sen vid 08.30 ska jag gå med lilla Isa till tandläkaren & sen blir det kalas hos mormor som fyller 78år idag! Grattis grattis!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards