Alla inlägg den 14 september 2011

Av Mikaela - 14 september 2011 16:27

Här planeras det förfullt inför Ullareds-resan!!



& det blir ju inte sämre för att jag just kollade min internet-bank och upptäckte att Csn kommer ge mig fett med kosing imorgon :D Sen är det lön och grejer också :)Fan vad bra allt känns just nu!!


   

  Jag har gjort en liten lista på vad som ska inhandlas när jag & mamma åker till Ullared,Thomas ville såklart inte följa med...Men det gör inget.



  Jag ska köpa:Lite kläder till mig själv,en skön vinterjacka iaf :)

Isadora ska få kläder & skor,

om de har skor vill säga, jag kommer faktiskt inte ihåg.

Sen ska hon få ett dockskåp,leksaksmat,plasttallrikar & bestick,

böcker,spel,Hello Kitty-dator,mega blocks och en förvaringshylla om det finns.






Så än så länge är det inte så mycket som jag har kommit på att köpa till henne när hon fyller år.Får väl se om nån vill ge mig några bra förslag här kanske *Blink blink*







Idag efter skolan har jag grejat här hemma & tvättat,diskat,dammsugit & plockat.Får väl se vad det blir för någon mat ikväll när Thomas kommer hem från jobbet.Kanske blir pizza för enkelhetens skull :)






















































Av Mikaela - 14 september 2011 09:10

God morgon igen!

Jag tror att jag måste vara riktigt nervös inför provet idag...Igår vaknade jag en havltimma innan mobilens larm skulle väcka mig,

och i natt/morse vaknade jag 4 timmar innan!

Klockan 05.00 för att vara exakt,

trodde inte att jag skulle somna om och då var jag jättepigg,

men det är jag inte nu.

Varför är det alltid så tro?



Idag är det som sagt prov & jag var duktig och pluggade på ett nationellt prov,

även om jag inte ska göra det förens nästa vecka,

så vi får väl se hur detta går!




Isadora ligger i sängen och lyssnar på "Var ligger landet där man böjer bananerna" ,

hennes nya favoritlåt verkar det som :)



Jag ska greja lite med Csn innan jag åker till dagis för att lämna av Isa och sen vidare till skolan :)


På fredag ska vi förövrigt kika på lägenheten och jag vill verkligen ha den,

den är helt perfekt,

kan jag säga utan att ens ha sett den knappt.


Nej,nu blir den Csn-fix och göra iodrning Isadora.


Puss!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards