Alla inlägg den 16 november 2010

Av Mikaela - 16 november 2010 19:43

Haha,jag hann Snabbkola is the shit!




Är redan klar,tog väl tio minuter allt som allt(plus snabb disk) Nu väntar jag bara på att det ska stelna lite så att jag kan få i mig en skön dos socker lagom till läggdax^^

Av Mikaela - 16 november 2010 19:21

Jag är så sjukt sugen på godis så jag tror att jag dör,vill verkligen göra JulKola,men hur ska jag hinna det? Jag ska ju vara i säng senast om 1 timme.....

Av Mikaela - 16 november 2010 09:23

Nu kan jag faktiskt visa vad det är jag pysslade med mer igår....




Fixade iordning lite i min Walk In Closet!!!!

Fan vad den såg ut innan....





Min egenmålade hylla Från IKEA från serien Lack! Ville ha den lila istället för svart!




  










Lite tröjor & dylikt på min nyuppsatta hylla^^

  











 






  









  











  










Mina Bält´s^^


  








  







FÖRE:












EFTER:

 


Några utav alla mina skor fick plats i alla fall,inte den snyggaste skohyllan som gjorts men när det är trångt med utrymme i min W.I.C så får man försöka använda ALLA ytor.Ska nog köpa en till hylla och ha mina skor på båda sidorna av "rummet".Plus en Inrednings-stege och hänga övriga skor på mot en vägg,det tar ju inte heller så stor plats^^






Tittut!^^


   










Under "renovering"^^


  

Av Mikaela - 16 november 2010 08:43

Jag kan helt ärligt säga att jag blev chockad när jag kollade min mail imorse.

6 nya Kommentarer....Men jag anade att Världens Bästa Frida hade ett eller flera fingrar med i spelet,och jag hade rätt^^




FRIDA:Angående Bondgården som du har köpt (Som du Absolut inte hade behövt göra,du är ju inte heller nån miljonär vännen) Du behöver inte skicka tillbaka den,haha,vi får helt enkelt ta och köpa något annat till Isa-Fjärt^^



Du är ju bara världens goaste! Saknar Dig JätteMycket gumman       










--------------------------------------------------------------------------------------------


För övrigt har min morgon/förmiddag sett ut som följande:

Vaknade första gången klockan 5 minuter i 3 i natt,snacka om att komma in i rutiner snabbt om man vaknar 1 timme innan man absolut behöver gå upp (som tidigast) Jag var iaf jättepigg vid innan 3,men sen när jag skulle upp 1 timma senare var jag inte sugen på att gå upp ur sängen alls,men det är klart att man gör det ändå.Jag tror att jag har sovit på en sån här i natt också:





  





Eller snarare en sån här fast utan lock,för jag har satans ont mitt på ryggen,och Isadora satt och lekte med en sån innan vi somnade i stora sängen båda två.



Verkligen jätteomtänksam dotter man har^^






Vid strax innan 5 kom jag till jobbet iaf och städningen gick snabbt även idag trots att det var Upp-städ.^^




Kom hem vid halv 9 men var klar strax efter 8 så jag fikade lite^^






Ska nog fortsätta att dricka lite kaffe här hemma.....Egentligen borde jag vila men sånt hinner inte jag med^^ 

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards