Alla inlägg den 17 november 2010

Av Mikaela - 17 november 2010 09:05

Stuff att köpa på Ikea m.m









 


Några Lila Härliga blockljus att ha till min silverljusstaks-samling i hallen vid alla fotografier^^







   Nya gardiner till vardagsrummet!













Förvaring till min Walk in Closet & till Expedit-hyllan i hallen^^


    













   Mer krokar till hallen







  






Och massa såna här söta hund-bakdelar till min Walk in Closet att sätta på insidan av dörren,där jag kan hänga mer smycken,skarfsar,bälten m.m^^









   Har kommit på att man faktiskt behöver nattduksbord,men vill inte ha nått sletet gammalt och tråkigt.

Ska köpa minst 4 stycken såna här små lack-hyllor på Ikea,kanske 6 stycken och sätta dom på varje sida av sängen^^











Antingen 2 hyllplan per sida av sängen eller 3 hyllplan men det lutar åt 2 stycken,så man bara kan lägga ifrån sig sin favoritbok på ena hyllan och kanske lägga mobilen på laddning på den andra hyllan^^










Nya lampor till sovrummet behöver vi inte,det sitter redan på väggen vid "huvud-delen" av sängen,så det tar inte upp halva hyllan heller^^







 




Ska även köpa en massa snygga glödlampor med sladdar också,ska även leta efter lila och svarta sammetsband nånstans men det kan man ju göra här i lilla Vara.






------------------------------------------------------------







Nu ska jag skriva lite om den Walk in Closeten dom gjorde i "Äntligen Hemma" igår....




Alltså jag tycker att det blev jättesnyggt,och dom där skjutdörrarna till alla skorna var ju helt underbar,önskar att jag kunde göra så med,men det är ju inte så lätt när man bor i en vindsvåning med snedtak^^



Det får bli sen när man har råd med sitt dröm hus^^






 











 







JAG personligen hade ju inte tagit riktigt ett sånt "glamoröst" skynke och hängt för kläderna men det gör man ju givetvis som man själv vill.Annars  tycker jag att det var skitsnyggt!!!!! 

Av Mikaela - 17 november 2010 08:38

Gooood Morgon allihopa som inte riktigt har vaknat till liv än!









Blev klar jättesnabbt vid första passet idag,gött!

Thomas ska snart köra Pluttan till dagis,och sen ska jag försöka lura med honom till Nya Ica,som ju så fint ligger 5000 mil bort....STACKARS pensionärer (dom flesta bor "centralt") eller snarare det gamla centrala,jag personligen tycker att dom borde ha MINST en stor mataffär kvar här framme.














Tänk att behöva gå i typ snöstorm och ishalka till tusen,för att dom kanske har glömt 1 paket mjölk.Med rollator,det kanske är NÄSTAN en halv mil fram och tillbaka att gå för dom som bor "centralt" & saknar körkort............Ingen mer kommentar om det!!!!

























Jag ska föreslå att vi åker och handlar åt mormor och morfar när dom ska köpa mat,eller att dom följer med och att vi skjutsar dom^^











Det bara MÅSTE öppna nån ny affär där antingen Ica /Willys Hemma låg...... tex CityGross...hmmm....Ja Tack^^
















Nu ska jag dricka lite kaffe sen ska jag som sagt spana in det "Super Braiga Nya Billiga Ica" som ligger MÅNGA stenkast bort!!! 

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards