Alla inlägg den 27 november 2010

Av Mikaela - 27 november 2010 16:04

Ikväll blir det Rock N Roll vill jag lova Tack vare min söta mamma som jag fick några hundralappar av på grund av att min jobbcoach har klantat sig som vanligt Iaf så ska jag ut i kväll med världens Bästa Frida på krogen och se HardCore Superstar Fy fan vad kul det ska bli Träffar säkert på en massa andra goa folk med Men ingen kan slå mig och Frida <3 Har även fått köpa mig lite mat och cigg och sådär Vad skulle man göra utan sin mamma egentligen? :-) Ska förövrigt åka ut till henne innan jag drar till Nossebro och göra mig i ordning,ta en liten cider och hämta lite tvätt Blir bra och sen direkt vidare för att möta upp Bästa Frida och börja förfesta Trevligt trevligt Nu väntar jag egentligen bara på att Isa-Hjärtat ska vakna så hon får lite mer god mat i magen Sen åker vi iväg allihopa Hade vart kul om sambon följde med ikväll men han är väldigt trött och har huvudvärk Hoppas att han och Isa får det mysigt ikväll iaf medans jag och Frida Rockar Järnet på krogen i vanlig ordning(När vi väl går ut tillsammans Händer ju tyvärr inte allt för ofta Varken tillsammans och jag festar kanske Max en gång i månaden och det tycker jag är väldigt mycket ändå) Den här helgen blev bra trots allt :-D Och eftersom att jag sällan blir bakis så blir det julmarknad imorn med Ska mest bara titta lite men vet iaf två saker jag ska köpa Dom flesta julklapparna är ju redan inhandlade och beställda :-) Ha en skön helg allihopa!¡!¡!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards