Alla inlägg den 22 november 2010

Av Mikaela - 22 november 2010 04:28

God Morgon God Morgon!




Blev en hel del pysslande för mig igår!

Kom på den briljanta idén om att göra en Paket-kalender till Isadora^^




I paketen ska det bland annat vara:

Ett armband

20 kronor till godis

Knäckformar & så bakar vi givetvis knäck den dagen

Pepparkaksform & det blir båda pepparkakor & pepparkakshus att göra den dagen

Sockar

Stickers

Pruttkudde

Uppblåsbar gituarr

2 Pixiböcker

2 små bondgårdsdjur

Luciaklänning & ett låtsasljus

& på Självaste julafton får hon en liten Tomte


m.m






Isadora är lite rädd för just tomten men jag har tänkt säga till henne varje dag att varje paket är från just Tomten och på julafton när hon öppnat "Tomte-klappen" så har hon kanske "förberett" sig tillräckligt och är mindre rädd,vad vet jag ^^








Här är iaf lite utav klapparna jag har slagit in än så länge!







  









  











  






















  







Ska köpa fler små klappar idag efter jobbet!

Och börja hänga upp dom i snöret & sätta upp på en höjd där Isadora inte når,varken med eller utan stol ^^





För jag tror att det är väldigt intressant att öppna alla på en gång nämligen ^^









Nu ska jag dra till jobbet!






Ching ching!^^

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards