Alla inlägg den 23 november 2010

Av Mikaela - 23 november 2010 20:12

Hahahahahahahahahahaha *Skrattar så att jag får ont i magen åt det här klippet!





Det påminner väldigt mycket om en "person" som påstod sig att hon kunde sjunga jättebra när jag gick i högstadiet.Hon harklade sig också heeeeela tiden,vet inte om hon fick såna där utbrott men det vet jag en annan som faktiskt KAN sjunga som kan få......Haha det här är som två personer i en för mig.En som inte kan sjunga men som tror att den kan det och så den som får utbrott då.Hahaha Tänker inte skriva ut några namn men roligt är det.








Av Mikaela - 23 november 2010 19:17

Jag börjar klockan 08.00 imorgon!!!!!

(Alla,eller dom flesta skolbussarna är inställda på grund av snöovädret,så det kommer inte komma många elever till skolan imorn)



Rena rama sovmorgonen ju om man jämför med när jag brukar gå upp varje morgon klockan 4 =)






Så,vad ska jag göra nu när jag inte behöver sova på flera timmar? =)







P.s Älskar mitt jobb & kanske lite mer när jag börjar 3 timmar senare än vanligt^^

Av Mikaela - 23 november 2010 11:02

Jaha då försöker vi för tredje gången då hade suttit med ett jäkla blogginlägg och bloggat ett och samma inlägg två ggr och vad händer? JO Datorn stänger av sig själv hurra vad kul eller inte. Jag tänker INTE Sitta o skriva om allt just precis nu för då kommer jag försent till mitt härliga jobb och sista arbetspasset för dagen Får helt enkelt om jag nu vågar sätta mig vid datorn när jag kommer hem igen och försöka hinna med att sammanfatta vad det var jag bloggade om Kul kul Plus att jag ska hinna med att tvätta diska laga mat hämta Isa-älsklingen på dagis gå och köpa mer julklappar till Isadoras julklappskalender och till gå till systemet Hinner man det innan man ska sova tro? Hade även tänkt att jag ska titta på film med mys-Lovely ikväll Hur ska jag hinna med allt om jag får fråga?? Nej nu har jag inte tid att sitta här och fundera över en massa saker Jag ska ju tillbaka till jobbet igen med ett leende på läpparna *HURRA HURRA JAG KUNDE SKRIVA ETT HELT BLOGG INLÄGG PÅ MOBILEN UTAN ATT DEN LA AV I ALLA FALL* Hahahaha Puss puss och hej så länge

Av Mikaela - 23 november 2010 04:23

God morgon Då var det dax att jobba igen Något som jag faktiskt INTE känner för att göra idag Vad kan anledningen till det vara då? Jo För det första så måste jag ge mig ut i snöovädret och det är svinkallt För det andra så är jag trött både i kropp och själ För det tredje så hade jag hellre legat kvar i den varma sängen För det fjärde så är det TISDAG,en sån där dag som man inte tycker om Det finns nog inget positivt med just tisdagar när man jobbar Igår var det ju måndag och ja det är en bra dag för det innebär att man ska börja en ny arbetsvecka Tisdag känns så långt ifrån onsdag som ju är 3 avklarade dagar,bara två kvar tills det blir helg Torsdag är det bara 1 dag kvar innan det är helgdag Fredag behöver jag väl inte ens förklara varför det är en bra dag¿ Det enda man kan glädjas av är att tisdag är en fnuttig dag närmre till helgen Men då är det ju ändå Långt kvar Plus att en på jobbet har "klagat" över att jag är FÖR effektiv!!! Orka klaga på en sån sak Okey om jag inte skötte mitt jobb och typ kom försent varje jag och inte klarade av mina arabetsuppgifter eller nått men nej nej Man kan tydligen "klaga" på vad som helst nu för tiden Men jag ser det bara som att h*n är avundsjuk på mig för att jag är ung och orkar hålla uppe tempot Men det är inte så konstigt Skulle jag gå och slöa på jobbet skulle jag bli jättetrött Jag gillar att hålla uppe tempot för då blir det bäst Ja ja Här kan jag inte sitta och jämmra mig Dax för en helt ny och jätteunderbar dag på jobbet då

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards