Alla inlägg den 12 april 2013

Av Mikaela - 12 april 2013 09:20

God förmiddag!

Vi vaknade vid 06.30 så jag och lilla Fiffi gick upp och ut i den härliga snön som faller utanför, hon är så otroligt duktig, både K:ar & B:ar ute, sover hela nätterna igenom...Med vissa undantag. Igår berättade jag för Thomas att Fiffi hade sovit på min ena arm i natt, då svarar han: Hon har trampat mig i ansiktet i natt! :) Gullegos!

 

Vi åkte till mamma igår så det har varit full fart på min lilla vovve, nya spännande dofter, en till hundkompis (Kippy) och lite nya leksaker är ju aldrig fel!

 

 

Jag kan väl säga att Easy, syrrans hund lär få känna på lite konkurans om hennes leksaks-skunkar för dem tyckte Fiffi var väldigt roliga!

 

 

Ska bli mycket kul att få se hur alla tre vovvarna går ihop när Easy & Gabbi kommer hit i morgon.

 

 

Nybadad!

     

 

Hon vill vara nära och gosa hela tiden när hon inte busar eller tuggar Dentastix/hundben...Kippy har varit lite dum och tagit Fiffis Dentastix men då kontrar hon bara med att ta Kippys alla hundben istället, så det är väl ingen större förlust för Kippy eftersom hon inte gillar att tugga på ben speciellt mycket!

 

Nu ska jag klia mig lite :)

 

 

Underbara älskade lilla sötflöt!!! <3<3<3

 

 

 

Hon är som sagt väldigt duktig, jag tog fram en utav aktivitetsleksakerna så att Fiffi fick försöka hitta godisarna, det gick helt galant! 
I denna video här nedan är det tredje gången hon hittar godisarna, så himla lättlärd, hon har även lärt sig "snurra" ganska bra och jag provade "kryp" igår och det kunde hon direkt, idag ska vi fortsätta att öva på att "stå fint" och titta på hennes fina tänder, bland annat! :)

 

 


 



Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards