Alla inlägg den 26 april 2013

Av Mikaela - 26 april 2013 09:48

Hej!

 

 

Igår var det inte mycket träning för min del, var på något som skulle föreställa ett gym, jag hade väl inte i min vildaste fantasi kunnat tro att det gymmet såg exakt likadant ut som när jag gick i 7:an, men jo, givetvis var det så...Det är ju Vara vi snackar om här, här är det inget som utvecklas till det bättre! Vara är en kommun som lägger pengar på kultur...Deras största flopp är väl det fula blåa huset med färgglada stenar på, det kan man lägga pengar på & ett nytt bad behövs ju verkligen, vi har redan Allébadet, ett stort utomhusbad men självklart tänkte de som bestämmer att:Jaaaa, vi gör ett till utomhusbad i en kommun där det bara bor bönner, volvo-raggare och så hon den där Mikaela, precis så måste de ha tänkt!

 

Nej, det enda som är något att ha, och inte så lite heller det är glassfiket vid stationshuset i Vara!

 

Jag har aldrig någonsin smakat en mer ljuvlig glass, italiensk glass gjord från grunden, på plats, UTAN en massa konstiga tillsatser, med enbart riktiga råvaror! Gudomlig vuxenvälling (cafe latte), bakverk, pajer med mera gjorda med kärlek & omtanke!

Besök den om ni inte vill missa Varas stolthet!

 

Ja, jag var som sagt på "gymmet" igår, jag trodde att jag skulle skratta på mig när jag såg den avancerade musikutrustningen...Kassettband, kom igen...Det fanns även 5 stycken brända cd-skivor som jag försökte få igång men nej nej och åter nej, det fungerade inte! Fick lyssna på den lokala radiokanalen, det var den enda som man fick in, en kanal med dåliga skämt & gräslig dialekt!

Var väl där i ca 40 minuter...Nu blir det lite bilder på min otränade kropp, visste inte om jag skulle våga lägga upp dem, en mage full med bristningar, extra fläsk på höfterna etc...Så det blir på egen risk ni fortsätter att läsa...Elller ja det finns väl inget att läsa om, bara se mig!

 

Få väl uppdatera med bilder med jämna mellanrum så får vi se om det blir några som helst förändringar, utseendemässigt.

 

 

VARNING VARNING!

 

Jag har aldrig tränat i hela mitt liv!!!

 

      

 

Usch, min rumpa börjar redan att försvinna!

 

 

 

Haha två vänsterfötter, jag kan dock dansa! :P

 

   

 

 

En spring/gå-runda jag & Fiffi-fluff gjorde i förrgår!

 

 


Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards