Alla inlägg den 14 april 2013

Av Mikaela - 14 april 2013 09:44

Du ligger på min arm, vi tittar varandra djupt djupt in i ögonen.

Vi vet att det vi har är kärlek &  en inre styrka, tillsammans har vi den där.

 

 

Ett förhållande utan en massa krav & tvång, det är bara du & jag , det är vi som är bäst i världen!

Det behövs inget mer, du & jag & allting är komplett.

 

 

Du flyttar sakta ditt huvud över till min hand, du har fortfarande den intensiva blicken kvar i dina ögon, den blick som utstrålar allt det vackra du har inom dig.

 

 

Jag suckar högt, du håller kvar den där blicken som kan få isberg att smälta & jordens eländen att verka som bortflugna, sedan ger även du ifrån dig en suck, som ett slags bevis på välbefinnande när du är i min närhet.

 

 

Nu har du somnat men jag ligger kvar & hör dina hjärtslag mot mitt ena öra.

 

 

Du är så vacker, du ligger & snarkar & tror att ingen hör dig, men jag hör dig, jag hör, jag ser, jag känner & jag kommer alltid att finnas vid din sida vad som än händer!

 

 

Jag älskar dig min underbara fantastiska lilla Fiffi!           

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards