Alla inlägg under augusti 2010

Av Mikaela - 15 augusti 2010 10:14

Eller nej,jag ändrar mig,ge mig det här istället =)


http://www.booli.se/bostad/fritidshus/kattviksvagen+524/663532/maklare

Av Mikaela - 14 augusti 2010 14:40

Hej hej!

Tyckte att det var dax att skriva lite igen.

Jag och Isa-Pluttan är hemma hos mamma,Isadora kom hit igår och jag i Torsdags,så skönt!!!

Det enda som är negativt med att vara här är att Isadora rubbar sin sömn,vila middag går bra,men på natten,herre gud!I natt somnade hon vid 1!!! Hon brukar somna så fint runt halv 8 men inte då.


Har bara tagit det lugnt här,kollat på tv,film,målat postlåda ;),käkat gott,lekt ute m.m


På tal om ingenting så är jag jäkligt sugen på den här datorn!!!!


   Kanske inte just dom här färgerna men,eller en annan HP som jag inte kommer ihår vad den heter men jag har tittat på den tidigare.Hp är bra,har ju det nu,men den är 3-4 år,dax att byta,innan den ger upp helt kanske ;)

Av Mikaela - 11 augusti 2010 20:08

Här kommer lite bilder från min och Isadoras negerbolls-bakande =)



   Gegga =)



   Gott =)



   Man måste ju äta en massa socker precis innan det är läggdax.Gott



   Lite av röran och Isadoras "lilla" mage över bordet hehehe



   Kladdigt och jättekul,speciellt för mamma som får städa efteråt :P



   Skåda underverket!!!!

Vad tycks om Isadoras fina "negerplättar" med socker på en sida? =)=)=)





<3<3<3

Av Mikaela - 11 augusti 2010 16:12

Har suttit och spelat lite Mario Party på Gamecuben under tiden Isadora låg och vilade middag.Det är ju jättekul,vet inte när jag spelade det sist. =) Nu "hjälper" iaf Isadora mig med spelet,varje gång det är dom "andras" tur att kasta tärningen så tror hon att det är hon som spelar.Haha så söt,liknar mamma när det går dåligt för tex Mario,och slår med handen i golvet <3<3<3


Jag är hungrig som satan,ska snart gå iväg med min lilla familj och köpa lite grejer till middagen,hemgjord lasagne idag igen,men den här gången blir det en sallad till =) Såå gött!!!


Sen en stund efter maten ska jag och Isadora göra negerbollar tänkte jag,blev så otroligt sugen på det tack vare en viss Johanna ;)Kommer att bli kladdigt som satan men men,det hör ju till ;)


Det ser tyvärr ut som att det inte blir någon bilbingo för mig och Anna imorn,hade ju vart jättekul men det får vi ta någon annan dag helt enkelt.


Isadora har fått lite utslag över hela kroppen,undrar om det kan vara vattkoppor? Hon har ju inte haft det än,men det kliar ju inte så jag vet inte vad det kan vara.

Om det inte är nått så går hon till dagis imorn som vanligt,konstigt bara att jag pratade med dagis och frågade om det är nån som har utslag i övrigt på dagis men det var det inte.Men ändå fick hon dom när hon hade vart där,jaja hon har inte feber iaf.


Ikväll ska vi nog titta på en film igen.Grown Ups,den verkar skitkul =)



Puss & kram på er alla så länge så kanske jag skriver mer lite senare!

Av Mikaela - 11 augusti 2010 11:58

God förmiddag!


Dagen började klockan 8,

Isa ville inte sova mer,men jag var zombie i vanlig ordning.


Syrran sov över här igår och vi tittade på New Moon,alltså allvarligt talat,den var inte bra.Tyckte att den första filmen var bra,men inte den här.När filmen var slut var klockan över 1 på natten,höll på att somna flera gånger under filmen....

Får väl hoppas att den tredje filmen är bättre.


Har fortsatt med potträningen med Isa idag men nu har hon hållt sig i över 4 timmar,lilla buse,hon vill verkligen inte gå på pottan,men jag ger mig inte ska kämpa vidare som många kommenterat.


Jag och syrran delade på en pizza till frukost förut det var gött =)


Jag vet inte vad den här dagen har att bjuda på,

jag,Thomas och syrran har planer på att kanske åka till Ullared om en vecka iaf =) =)=)


Känner för att åka ut till mamma idag men vi får väl se hur det blir med det,

ska fylla i lite papper och greja idag med....


Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards