Alla inlägg under augusti 2010

Av Mikaela - 10 augusti 2010 20:24

Hahahaha vadå göra bort sig?

Undrar om hon har lite lågt blodsocker eftersom hon reagerar såhär ;)



http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article7594006.ab

Av Mikaela - 10 augusti 2010 20:17

Jag har läst om dom här föräldrarna tidigare och jag har lite svårt att tänka mig att dom INTE skulle vara nazizter,det mesta pekar ju mot det menar jag!



http://www.aftonbladet.se/wendela/article7580672.ab

Av Mikaela - 10 augusti 2010 20:14

Det finns verkligen folk till allt.


Vill varna för lite obehagliga klipp!!!



http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article7593245.ab

Av Mikaela - 10 augusti 2010 20:10

Vad förvånad man skulle bli!!!





http://www.aftonbladet.se/wendela/article7572741.ab

Lol

Av Mikaela - 10 augusti 2010 18:27

Fick ett skräppost-mail förut.

Jag öppnade aldrig det.

Det stod såhär:


Hej Mikaela! Varför har du inte hämtat ut ditt kostnadsfria bantningskit?



Hahaha,ja kanske för att jag varken vill ha virus på min dator eller vill gå ner i vikt.

Tycker inte riktigt att jag behöver det 

;) 

Av Mikaela - 10 augusti 2010 18:11

Vi har försökt träna lite flitigare med att gå på pottan med Isa den senaste tiden,men det går inte bra.


Hon sätter sig på pottan utan några problem,men det enda hon gör är att säga "kisssss" och mer än så är det inte.

Har provat och ha henne blöjfri i någon timme men då har hon antingen hållt sig eller så har det blivit en liten olycka på golvet.


Jag säger titt som tätt till henne att om hon vill gå på pottan så får hon säga till eller gå och sätta sig själv.Varje gång hon sitter på pottan så frågar jag om hon ska kissa då säger hon antingen ja eller nej,men inget händer....


Vet en 2 åring som säger till när hon vill gå på pottan,tänk vilken dröm.

Om man bara kommer till det här med kostnaden för alla blöjor per månad.

Och speciellt när det kommer till Isa som gärna gör nr 2 precis när man har bytt blöja.Inte så ekonomiskt direkt.


Jag vet inte,det kanske är för "tidigt" att börja potträna på allvar,hon är ju snart 2 år.Självklart kommer hon att ha nattblöja och så men iövrigt hade det vart bra om hon var någolunda "rumsren" ;)


Av Mikaela - 10 augusti 2010 17:11

Dobidobidooo...sitter och väntar på att pastan ska bli klar så att jag och Isadora kan äta lite tonfisk och pasta-sallad.

Thomas får ingen mat för han ska iväg och träna för första gången på typ 4 år.Mohaha,han kommer att ha så ont.

Ska bara ta det lugnt med lilla Isa efter maten och gosa lite och titta på tv.



Shit vad hungrig jag är,men det blir väl så när man håller igång hela dagen =)



Kram!

Av Mikaela - 10 augusti 2010 15:15

Wohoo jag fick med Thomas ut förut,och vi gjorde något olagligt,vi betalade inte för pappret vi skrev ut på biblioteket :P *Tungt kriminell* :P


Var även på banken,blev lite drygt 1200 kronor som vi satte in,plus att vi har ett regelbundet sparande till alla tre i familjen!


  


Mamma och syrran var här en sväng och grejade lite med datorn också.

Får se om hon kommer hit senare och kollar på film =)

Ska försöka att städa klart här hemma nu,hade planerat att Isa skulle sova lite så att det går betydligt snabbare men och står och gapar i sin säng.Har redan vart inne hos henne ett antal ggr men det funkar inte.


Måste snart iväg igen och posta iväg 700 brev till Fk och allt vad det heter,är så trött på det!!!!

Tvätta vore bra om man han med också....

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards