Direktlänk till inlägg 17 november 2010

Premiär För Nya "KöpCentrum" med två Nya mataffärer & en tråkig lampaffär m.m

Av Mikaela - 17 november 2010 08:38

Gooood Morgon allihopa som inte riktigt har vaknat till liv än!









Blev klar jättesnabbt vid första passet idag,gött!

Thomas ska snart köra Pluttan till dagis,och sen ska jag försöka lura med honom till Nya Ica,som ju så fint ligger 5000 mil bort....STACKARS pensionärer (dom flesta bor "centralt") eller snarare det gamla centrala,jag personligen tycker att dom borde ha MINST en stor mataffär kvar här framme.














Tänk att behöva gå i typ snöstorm och ishalka till tusen,för att dom kanske har glömt 1 paket mjölk.Med rollator,det kanske är NÄSTAN en halv mil fram och tillbaka att gå för dom som bor "centralt" & saknar körkort............Ingen mer kommentar om det!!!!

























Jag ska föreslå att vi åker och handlar åt mormor och morfar när dom ska köpa mat,eller att dom följer med och att vi skjutsar dom^^











Det bara MÅSTE öppna nån ny affär där antingen Ica /Willys Hemma låg...... tex CityGross...hmmm....Ja Tack^^
















Nu ska jag dricka lite kaffe sen ska jag som sagt spana in det "Super Braiga Nya Billiga Ica" som ligger MÅNGA stenkast bort!!! 

 
 
sabina

sabina

17 november 2010 08:52

coolt. då kanske vi ses där gumman :) eller jag skall till willys! :)

http://badbreath.bloggplatsen.se

Mikaela

17 november 2010 08:54

Hehe okay,jag vet inte om jag hinner vara kvar tills Willys öppnar,jag börjar jobba klockan 11 igen,och Willys öppnar tio,Ica öppnade 8 ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 8 januari 2014 17:59

God afton på er alla! Här var det ett tag sedan man kladdade ner något..det har väl helt enkelt inte funnits nån tid över att kunna sätta sig ner & reflektera, kunna skriva av sig, det är svårt när allting i ens liv har gått i 320 km i timmen den sen...

Av Mikaela - 27 november 2013 17:51

God kväll på er!   Här var det ett bra tag sedan man kladdade ned nått inlägg, kanske för att jag helt enkelt inte har haft nån tid över, det i kombination med noll energi för jag är konstant trött & lite smådeppig men det får väl gå!   Jag t...

Av Mikaela - 28 oktober 2013 20:07

Åhhh, vet inte ens var jag ska börja nånstans? Allt agg, allt jävla hat som bubblar inom mig måste få ventileras!!!     Känner mig stressad och pressad att alltid prestera på topp, minsta snedsteg skulle innebära...ja, vem vet? Det bestäms...

Av Mikaela - 7 oktober 2013 23:46


Ett par kloka ord, en tankeställare för andra så här strax innan midnatt ska nu ta form!   Ibland måste man stanna upp och våga känna efter även om man vet att man inte "borde" göra det! Varför inte det undrar ni säkert, för mig handlar allting o...

Av Mikaela - 18 september 2013 10:48

Hur ska man börja, vad ska man skriva, orden i detta inlägg kommer att vara tomma ord, som ändå tar emot att skriva...   Så svårt, så obegripligt för de allra flesta att ens försöka förstå varför orden skrivs. För mig handlar det om att skriva av...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards