Alla inlägg den 6 december 2010

Av Mikaela - 6 december 2010 10:51

Tänkte ju som sagt sammanfatta lite av vad vi i familjen m.m har gjort under den perioden jag inte har bloggat.

Och eftersom En Bild säger Mer än Tusen ord så blir det Mest Bilder och lite text i det här inlägget!



  

det har ju faktiskt vart 1 advent och då blev det mys här hemma med lite julpyssel så att stämmningen blir 100% jul i vårt bo!



Isadora älskade snöspray-flaskan!Roligast är ju när mamma håller flaskan upp och ner över mig så det snöar på mig! Då gör jag som barn gör mest när det snöar(ute som inne) och räcker ut tungan & tittar upp mot "snön"       






  


Isadora var jätteduktig och hjälpte mig att sätta mossa i en av adventsljushållarna med levande ljus.



Eller snarare HON skulle göra det jag fick inte ens hjälpa till,men fint blev det^^







  



Isa hjälper till att plocka & ställa fram mer julpynt!




  




Första ljuset tänt då,mys med juligt fika,clementiner,bullar & en doft av värme & jul spred sig i hela lägenheten. Mys!!!





  



Var även PREMIÄR för Isadora att öppna första klappen från sin julklapps-kalender! Uppskattas Verkligen av henne!

Hon vet att varje dag får hon ett paket,mycket mysigt och man får alltid en Extra kram efteråt!   





  





  


Haha,mamma hjälp!




  




Åh,va kan detta vara för nått? =)






  



Åh en bok!





  


Med Söta Katter!

Isadora vill alltid ha med den när vi åker nånstans,hon älskar verkligen alla djur min lilla Älskling!     












Det här var bara lite utav alla bilder från vår Mysiga 1 Advent 2010!


Älskar Min Familj!!!



                          

      

    

  












Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards