Alla inlägg den 21 december 2010

Av Mikaela - 21 december 2010 20:58

Vilken skön eftermiddag det blev ändå.Jag fick vila ut lite efter att jag hade tagit en varm & renande dusch!




& lagom till att jag hade vilat klart så skulle tydligen den andra delen av familjen vila,alla utom Roxie såklart,för hon måste ju förfölja mig 24/7!!!^^




Gick till Ica och handlade (Helt utan stress!!!) & köpte ett par riktigt fina & lyxiga julklappar som ska ges bort till både den ena & den andra^^


Ska göra "dom" julklapparna kompletta när jag har min fina lön på kontot.




Mamma var så söt och häll mig sällskap via mobilen hela vägen hem från Ica   






Jag hade fått paket också märkte jag när jag gick hemifrån.Två stycken jättefina böcker till Isadora som jag helt hade glömt av att jag hade beställt.Men det var ju smidigt att det kom innan jul,så blir det fler fina julklappar till Lilla Hjärtat också.




Nu väntar jag bara på att fiskgratängen ska bli klar sen ska jag mysa ner mig i soffan & äta & dricka gott & titta på "Morden i Sandhamn" (Den verkar jättebra den serien,såg den tyvärr inte går) Men jag börjar runt 07.00-08.00 imorn & det tar väl Max 1,5 timme att se över allt & gå loss på golven så att dom håller sig fina till nästa år =)

Av Mikaela - 21 december 2010 12:21

Snart ska man tillbaka till jobbet för att äta den obligatoriska "Jul-Smörgåsen" då! Hihi,man känner ju sig verkligen som en i gänget.




Ska hämta Isadora först & så får hon helt enkelt följa med mig,för Thomas skulle ut till sin mamma & man vet aldrig när han är tillbaka.



Beroende på Isas dagsform (Humör) så blir det nog lite mysig pulkaåkning och titta i lite affärer också efter julfikat.







Älskar Min Familj!!  




Saknar Frida!!   

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards