Alla inlägg den 14 december 2010

Av Mikaela - 14 december 2010 15:01

Fler bilder från julbaket kommer här! 




  



Visst är det Mysigt med Jul! =)







  





  



Diggar färgkombinationen starkt!





  

Svamp,Stjärna & Hjärta :P






        



Strössel-Shot & Smält god Choklad! ^^









Det kommer Mera!



Av Mikaela - 14 december 2010 10:53

Lite julmysiga bilder ifrån julbakningen hemma hos mamma i Onsdags! med Isadora   




Mamma va så söt och föreslog att vi skulle baka den 8:e December,vilket var otroligt passande eftersom Isadora fick knäckformar i sin julklapps-kalender just den här dagen! 


Efter en massa övertid på jobbet & extra-pass så kom vi i alla fall hem till mamma,jag fick vila lite innan som tur va^^



  



Snögubbe & Julgran Av Mig ^^





  

Hjärtat Av Mig & den fina Stjärnan Av Isadora   







 


Mitt Söta lilla Strössel (Isadora alltså) ^^  Så duktig & pimpar sin marsipan-julstjärna helt själv!








Dax att smälta Choklad!




  







  





OBS! Isadora har en barnvälig slö vanlig "mat-kniv" ;)


        






Fortsättning Följer! Mina Små Marsipan-grisar! (Blondaa varning!) ^^

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards