Alla inlägg den 18 december 2010

Av Mikaela - 18 december 2010 12:28

Jag tror bestämt att jag har gått och blivit tokig i ett för mig nytt klädmärke med Häftiga Barnkläder!






Här kommer ett litet axplock av alla snygga kläder från mitt nya favoritmärke!

(Det bästa av allt är att det inte är så himla dyrt,utan bara HÖG KVALITET & dessutom lite ANNORLUNDA & det är FRAMFÖR ALLT ATTITYD i Kläderna.Man förstår BUDSKAPET DIREKT,sen är det givetvis upp till var & en att skapa sig en egen bild av vad kläderna "säger" en!






 










    







    












   








    











      









  











P.s Till Alla Er som blir sugna på att veta mer o vill shoppa loss så är KLÄDERNA från Märket MOLO!^^


Dom lite mer Rockiga Plaggen är ifrån RockYourBaby!










JAG ÄLSKAR DOM HÄR PLAGGEN! 

Helt i Min stil när det kommer till snygga & unika Barnkläder!

Av Mikaela - 18 december 2010 10:55

Hej alla Underbara! Idag är det Lördag! Det innebär att vi ska ha barnvakt,göra "stan" lite snabbt och sen vidare på julbord-glögg & alkoholfest med världens bästa Frida bland annat!Plus många andra,gamla som nya vänner.



Plus att vi ska ha en Anti-A***-fest på en och samma gång hahahaha!Kommer att bli så jäkla kul!





Sen ska vi även ha julklappsbyte,man ska köpa två julklappar var,för ca 50 kronor styck.Det ska gärna vara lite galna julklappar man ska köpa.Måste förbi både Partaj på "stan" och säkert en massa andra roliga butiker med.Och det är OBLIGATORISKT att ha tomteluva,hmm måste köpa det med,kan inte gärna låna Isadoras luva som till och med är för liten för henne i år!^^





  







Julmys! =)



Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards